har en celica mk6 (1.
som jeg kjøpte i fjor. har bestemt meg for å selge den til sommeren grunnet jobbsituasjon og sparing til is200. bilen kom med 185/65/R14 m/stålfelger til vinter og 195/65/R14 med alufelger til sommerdekkene. sommerdekkene ble bosset i høst og alufelgene satt på vinterdekkene i påvente av å kjøpe helt nye felger og dekk før våren. men nå lurer jeg på om det vil være noen økonomisk gevinst i å kjøpe nye dekk med 17" felger nå som jeg skal selge bilen snart allikevel. har funnet noen billige løsninger(215/40/R17 m/felg til oppunder 7000), men kan jo også få dekk til 14" felgene til 2500.
så jeg tenkte jeg kunne spørre litt rundt her før jeg gjorde et valg. håper noen kan gi meg noen hint på hva jeg bør gjøre.
hadde vært greit å slippe å bruke 5000 mer på dekk visst det ikke gir meg mer igjen når bilen selges. har ikke overflod med penger for tiden.

så jeg tenkte jeg kunne spørre litt rundt her før jeg gjorde et valg. håper noen kan gi meg noen hint på hva jeg bør gjøre.
hadde vært greit å slippe å bruke 5000 mer på dekk visst det ikke gir meg mer igjen når bilen selges. har ikke overflod med penger for tiden.
'97 Toyota Celica 1.8i (solgt)
'86 Toyota Camry GLi (r.i.p)
'94 Toyota Celica GT4 (solgt) :S
'99 VW Passat stv. 1.9 TDi Highline (solgt)
'06 Peugeot Partner 4*4 (solgt)
'98 Suzuki Baleno 1.6 GLX 4WD (fattigmann)
'86 Toyota Camry GLi (r.i.p)
'94 Toyota Celica GT4 (solgt) :S
'99 VW Passat stv. 1.9 TDi Highline (solgt)
'06 Peugeot Partner 4*4 (solgt)
'98 Suzuki Baleno 1.6 GLX 4WD (fattigmann)