TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN visitt-kort

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #16782  av MRQuoc

:)

A4 ark med 10 business cards .. som jeg kjøpte på Binders :)
med Laser ble dette resultatet ..
Bilde

jeg har label'en lagret hvis andre også finner på det.. forøvrig ligger MRQvakk som en "merke på at det var meg :) så det må dere eventuelt forandre på :)

arket kjøpte jeg som nevnt på Binders for 198,- , og er til Laserprinter.. finnes også til blekk tror jeg :) .. det er 250 kort som du kommer kanskje til å bruke litt tid på å levere ut.. :D

8 nå skal jeg jaggu ta igjen trønderne!!! ) :twisted: :twisted:

#16785  av Mr2 Mk2

Hehe på tide det..Bare gå på parkeringsplassen til et kjøpe senter og gi den til alle 40åringene(Ikke stygt ment Alf :wink: ) med Toyota Corolla...
Det er ikke slik mine visitt kort ser ut..Har noen tynne små lapper,men det er innholdet som teller :wink:

Får satse på at du treffer noe kule Toyota`er i nærmeste framtid da,med slike proffe visittkort må de jo komme innom og se hva vi driver med :D

#16813  av @lpher

jostein skrev:Hehe på tide det..Bare gå på parkeringsplassen til et kjøpe senter og gi den til alle 40åringene(Ikke stygt ment Alf :wink: ) med Toyota Corolla...
Det er ikke slik mine visitt kort ser ut..Har noen tynne små lapper,men det er innholdet som teller :wink:

Får satse på at du treffer noe kule Toyota`er i nærmeste framtid da,med slike proffe visittkort må de jo komme innom og se hva vi driver med :D

ØY!....skrap av et tiår til kjentfolk da!! ;-)

@lpher

#16814  av Mr2 Mk2

@lpher skrev:ØY!....skrap av et tiår til kjentfolk da!! ;-)
@lpher

Hehe ok da :wink: ...Hvilken visittkort er det du springer rundt med,du er vel den som er flinkest til å "rekruttere" folk...Skal skjerpe meg på de neste treffene.. :D

#16824  av chris

jostein skrev:
@lpher

Hehe ok da :wink: ...Hvilken visittkort er det du springer rundt med,du er vel den som er flinkest til å "rekruttere" folk...Skal skjerpe meg på de neste treffene.. :D
Både jeg og Alf bruker sånne som ligger på ts-ogn sidene.. printer ut og laminerer.

Men å legge på alle toyotabiler man finner er jo litt drøyt da :D la oss holde oss til sportsbiler i det minste :D

#16826  av @lpher

jostein skrev:
@lpher

Jeg bruker de EMINENTE visitkorta som 'MR2turbo' lagde for ei tid tilbake ;-)

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... visittkort

@lpher

#16827  av erling

jostein skrev:....gi den til alle 40Ã¥ringene(Ikke stygt ment Alf :wink: )
Hø-hø.. 40.. :D Den var kvass.. :D

#16828  av Mr2 Mk2

chris skrev:Men å legge på alle toyotabiler man finner er jo litt drøyt da :D
såklart regner med su skjønte det var en spøk :wink:...Det er dem jeg også har,bare ikke laminert da :?

#16830  av chris

jostein skrev:
chris skrev:Men å legge på alle toyotabiler man finner er jo litt drøyt da :D
såklart regner med su skjønte det var en spøk :wink:...Det er dem jeg også har,bare ikke laminert da :?
Hehe, jada, tok det som en spøk ;)