er inpresset riktig så skulle vell man ikke trenge å valse noe
får 205/45/16 på min 87 modell med inpress 40 el 38 tror jeg.. han garanterte at det ikke ble å subbe noe, så jeg hva som skjer hvis det subber. Så er vell bare å hør med en som kan sakern og hør hvilket inpress du trenger og om det vil subbe
Hva er orginal dekkdimensjon på bilen din? Regner med at det er 175/65-14". Da er det isåfall 205/40-17" som er riktig i forhold til orginalt. En felg med 7x17" ET40 går rett på. Med 205/40-17" skal dette gå uten å subbe med 40mm senking.
Mvh
Morten
Skaffer alt fra Rays Engineering, Weds, D2, Project Mu, Sard, Ings, Pivot og ARC.
Da har man satt på 215/40-17 og ved en liten dump med original fjærer så subber det nedi dekkene bak. Så må til å valse, har ringt litt rundt for å høre om det er noen som kan valse for meg men uten lykke. Noen som vet om noe sted i nærheten av oslo? Her kommer bilde av bilen med felgene: