TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• mk1 godkjent med 3,5L bmw 535 motor, til salgs pÃ¥ finn.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#168451  av Christian

Med 4wd...? Det er selfølgelig mulig, men jeg tviler. I allefall til den prisen :wink:

#168463  av cs2451

lukter litt humbygg her. hos statens vegvesen er skiltnr ugyldig.

#168464  av Anders gullstein

Virket tvilsom. reg. nr NO 86... er også ikke mulig pga "O".

#168478  av jumbo

Tror det er det vi på godt norsk kaller en spøk :wink:

#168480  av sindrejl

samt at det er virkelig et SLIT å putte 3sgte nedi en mk1 .. den er 2.0liter.. åssn skal en 3.5liter få plass da?. samt med 4wd som faktisk er komplett umulig? :) er bare ikke plass under denne bilen til å legge til en drivaksling. Omgivelsene rundt bildet ser ikke særlig "norsk" ut, men bilen er pen den.. mest sannsynlig er dette noe spansk piss der man må forhåndsbetale?

#168486  av SuperZite

JA, det var noe slik jeg tenkte meg, men måtte bare spørre. hehe..

#168496  av Amund

sindrejl skrev:samt at det er virkelig et SLIT å putte 3sgte nedi en mk1 .. den er 2.0liter.. åssn skal en 3.5liter få plass da?. samt med 4wd som faktisk er komplett umulig? :) er bare ikke plass under denne bilen til å legge til en drivaksling. Omgivelsene rundt bildet ser ikke særlig "norsk" ut, men bilen er pen den.. mest sannsynlig er dette noe spansk piss der man må forhåndsbetale?
2 liter går greit, men den er bare 4 sylindre.
om jeg ikke tar feil, er 3,5 literen 6 sylindret. med mindre motoren er langsstilt, så vil 2 sylindre stikke ut gjennom støtdempertårnet :?
Men drivaksling er det plass til, må bare ta vekk bensintanken først :wink:

Men fantasi for å finne på denne annonsen skal de ha!

#168500  av Rage

Han sier ingenting om årsmodellen på motoren, men 3.5 kommer både som sekser og V8. BMW E39 (5-serie) har V8 motoren.

Svære baljer av noen motorer begge to, og begge er rettstilte, så hvordan han har fått til 4hjulstrekk er et mysterium. Kan ha brukt drivverk fra iX, men kassene passer ikke på noen av motorene, og iX drivverket tåler bare 170hk (Kjent problem på iX bilene...)

This is bullshit..

#168549  av tojo

Er da plass til V8(Turbocharged 1995 Northstar 4.6 Liter) :!: RÃ¥tt bygg :twisted: http://www.v8mr2.com
Men den finn annonsen er nok bare humbug ja :lol:

#168559  av Neemi

Firewalk: du kan vel dra til adressen og bekrefte/avkrefte :P

Noe så spesielt burde jo også vært ivrig tilhenger på ÅGK? ;)