TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Er dette et bredda veilside kit??

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#168802  av sleeper

ja, det er det!

#168807  av Andy_Celica

ganske mye bredea bak oxo, sikkert 5 cm på hver side.

#168823  av tojo

Tror nok dette er et(modifisert)Erebuni Widebody :?: ( Ground Effect Shogun Style 330 ) :wink:
Bilde
vs
Bilde

#169079  av AeZ_

tojo skrev:Tror nok dette er et(modifisert)Erebuni Widebody :?: ( Ground Effect Shogun Style 330 ) :wink:
Ja, du har nok rett i det, for jeg fant denne siden også, som har no all av det samme...'
http://www.provotekk.de

#169083  av lexusmann

Jeg vet ikke, men den er stygg som juling uansett!! :x

#169225  av AeZ_

Enig i at den er altfor ekstrem ja..
Står hvor mange hk det er i den på linken..

#169235  av Andy_Celica

lexusmann skrev:Jeg vet ikke, men den er stygg som juling uansett!! :x
du kan ikke si at den er stygg. kanskje litt overstyla, men den er jo fortsatt kul.

#169271  av lexusmann

De burde I ALLE FALL holde seg for god til å montere sånne grufulle alu vinger!!BLÆH!! :evil:
Men 540 gamp er jo gromt, da...og fargen er ikkke så dum, men syns den blir for mye...

#169396  av cameleon

AeZ_ skrev:
tojo skrev:Tror nok dette er et(modifisert)Erebuni Widebody :?: ( Ground Effect Shogun Style 330 ) :wink:
Ja, du har nok rett i det, for jeg fant denne siden også, som har no all av det samme...'
Erebuni/Shogun er jo replica av Veilside da. SÃ¥ er jo sama kittet. Forskjellen er at veilside bruker bedre materiale og er tilpasset relativt bra.

#169488  av AeZ_

cameleon skrev:
AeZ_ skrev:
Erebuni/Shogun er jo replica av Veilside da. SÃ¥ er jo sama kittet. Forskjellen er at veilside bruker bedre materiale og er tilpasset relativt bra.
jeg vet d... Men den oransje som er der og den grønne og noen fler er det gjort bredding med..
Men siden ikke det var erebunicorp sin hjemmeside, så trodde jeg at kanskje det var en bedrift som breddet shogun kittet.. men samma d...

#189468  av Toi1

Jeg lover dere... Den grønne blir ikke mye overstyla om du skal komme på treff med den? eller blir tilbudt den... Jeg syns det er noe av det råeste jeg har sett av mr2, punktum

#189503  av BrennaRacing

Toi1 skrev:Jeg lover dere... Den grønne blir ikke mye overstyla om du skal komme på treff med den? eller blir tilbudt den... Jeg syns det er noe av det råeste jeg har sett av mr2, punktum
Hadde nok ikke sagt nei takk hvis jeg hadde fått slengt den etter meg.... :lol:
Men da hadde jeg hvertfall tatt av vingen å byttet front (kan ikke fordra den fronten der ass :? )

#189564  av Toi1

Jeg er heller ikke noe stort fan av den veilside fangern. Digger mer Border eller bomex