TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• bøker for MR2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #168836  av adrian

Er det noen her som vet hvor man får tak i MR2 bøker for 90 model? og skulle helst ha hatt den som er for de amrikanske modellen. de på toyota gir jo opp med engang de ser at det er en amrikansk modell.

nå her om dagen kunne de ikke fikse et problem som jeg har med bilen, p.g.a at var en amrikansk modell da va alt så vanskelig. hvem i faen skal fikse bilen min da. jeg er jo ikke akurat noe mekaniker talent!

#168881  av Larsen

Er jo ikke store forskjellene mellom amrikanske mr2 modellenr og resten da. Hva skulle de fikse?

#168936  av tojo

Litt info om MR2 repair manual part nummer osv:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=13676

#168969  av CelicaTurbo

reparasjonsmanualene er på linken ovenfor og flere andre steder på nettet.

Men, forhandleren du har gått til virker ikke spesiellt stødig, din MR2 er så godt som identisk med alle de andre MR2'ene som går her til lands med unntak av motoren, men motoren er jo brukt i Camry og trolig har de fleste Toyota mekanikere vesentlig mer erfaring med motoren som står i din bil enn selv 2.0 gti-motoren, for ikke å snakke om turbomotoren som forhandlere sjelden ser :roll:

#169090  av adrian

jeg skjønner heller ikke hva de sliter med. har sakt i fra at det sitter en camery motor i den og resten er identisk! men her i tromsø må man jo banke alt inn i hodet på de toyota folkene. de gjør jo ikke det du ber dem om å gjøre.