TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• LandCrusier ????

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #165421  av ka

heisann,jeg går med tanker om å kjøpe meg en landcrusier varebil,men er litt usikker på hvordan den er å kjøre i litt hastighet?både med og uten TEMS?
noe spessielt jeg burde vite eller se etter?
hvordan er d med chiping av disse?hvor får man gjort det og hvor mye koster det?hvor mye hk er det å hente på chiping?
og en annen ting til,er det 12v eller 24v el system?

#165767  av gnmfr

Bilen oppfører temmelig bra på veien til tross for at den er så svær :P Moro knapp for sperre på akselane hvis du er ute å kjører en snøfull vinterdag er det også :lol:

En bekjent har chippa sin og han påstår at den er totalt anderledes å kjøre med etter dette... Helt orginalt kan bilen virke veldig lat og kjedelig å kjøre, men den er seig så du kommer uansett fram ;) Chipping får du gjort hos forhandler, lurer på om det kosta en 8-10 lapper eller no sånt... er dyrt å være kar :P

12 volt er det ihvertfall i sigarett tennern og slikt, men er jo 2 batterier, så veit ikke riktig åssen det blir da, men regner med at det er 12 volt forde ;)

#166333  av Noface

Landcruiser er en kjempebil, ingen problem med de bilene.
Det er 12V anlegg på de nye Landcruiserene.
Tror en kan få ut ca 200 hk på 3 literen ved chipping.

Ingenting å lure på, kjøp Landcruiser.

#166335  av dca

landcrusieren er nydelig å kjøre egentlig!
fattern har hatt noen chippa slike..har en nå og forresten og det går fælt!
rundt 205 hk og 410nm tror jeg det er!
kjører lett 170 med de! jeg tar heller den istedefor lexusen når jeg er hjemme hos de og skal ut! syns det er en så morro bil! kjører fra det meste i trafikken med det! (av vanlige biler)

#170068  av ka

sykt rå bil!!men siden jeg ikke har blitt kvitt lexusen,blir d trolig ikke noe bilkjøp på meg dette året, den var jo stiv i prisen også etter lommeboka mi ihvertfall:)

#170226  av sindrejl

har kjørt landcruiser i 130 med henger uten problemer jeg så.. nydelig bil. kan kjøre mye lenger i en LC enn vanlig personbil :)

#170227  av sindrejl

dca skrev:kompis av meg selger sin strøkne 05 mod LC nå! chromefelger og greier! meget rå!

Link:

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 205&page=2
:shock: du får nå en splitter ny en 2006 mod til den prisen der da..

#170336  av dca

ikke med det utstyret der... og uansett er bilen sikkert finere en den var ny... selv om den ble kjøpt akkurat som den er..hehe...eieren er MEGET påpasselig! :)