TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Utrolig: "SP" setter kundeservice ordet i en ny dimensjon!

• Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #170354  av arctic_celi

Har fundert på å handle felgene til Goose og derfor så trengte jeg en plass for å teste de... for å være sikker på at det ikke er noe galt med de.
Så jeg ringte Sarpsborg Karosseriverksted for å spørre hvor mye de skal ha får å sjekke de.. og ja...... jeg er dødsimponert!!

Tipp hva han skulle ha for å sjekke felgene da?

0 kr!!

Jeg bare: hææææ??? Altså jeg må jo betale for det det.
Han: nei nei... det er bare å sette de på maskina så tester de seg selv. Skal ikke ha noe for det.
Jeg: Såppas! eee... kan jeg bestille time på det?? eeee...
Han: nei da... det er bare å komme når det passer...

Har ikke gjordt det enda da.. så får se om jeg ble "lurt" men... dette lover jo volsomt bra!!!

#170440  av sleeper

hm.. bra for deg, men virker som en liten lønnsom måte og drive butikk på...(ivertfall hvis du ikke kommer tilbake og handler der i en senere anledning...)

#170458  av arctic_celi

Ja... men tror de virkelig satser på å få et godt rykte... å siden prisen ikke har kommet til å bli allverden..
så kan det hende at de tenker:
Vi gidder ikke å fakturere det... så yter vi bare service... så kanskje han snakker godt om oss.
Noe som jeg nå gjør...

#170462  av tojo

Fikk akkurat samme gode servicen da jeg var innom for å sjekke/evnt rette en felg.
Viste seg at dem ikke tok sjansen på å rette den,da det ville oppstå problemer/deformering ved oppspenning av felgen.
Kostnad kr 0,- :D

#170716  av Ivar

sleeper skrev:hm.. bra for deg, men virker som en liten lønnsom måte og drive butikk på...(ivertfall hvis du ikke kommer tilbake og handler der i en senere anledning...)
Med sånn service er det høyst sannsynlig at han vil bruke det verkstedet neste gang han har behov for verksted.

#170734  av kaimagne

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... riverksted

Nå skal det sies at de felgene jeg retta der, ble totalt mishandlet innvendig da, ikke så mye show igjen av dem. Men de ble fri for kast!