TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Div klargjøringer til sommer:)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#171068  av Andy_Celica

kosei-k1 de var desidertt kulst nr 3 fra toppen

#172842  av w-master

Da har jeg såvitt fått begynt på stereoen. Resten er avhengig om været holder seg greit i helga.

Kjøpte en 12" RF HE Sub og en JBL 4kanaler brukt hos en kompis heromdagen, så får vi se om det blir noe mere i løpet av sommeren. Fikk det for kompispris, så ikke klag på alderen :mrgreen:

Forsterkeren har jeg tenkt og legge i reservehjulsbrønnen sammen med div. koblinger og evnt. en kondensator(i tilfelle jeg monterer mere og større i løpet av sommeren\vinteren).

Siden bagasjerommet på GT4'en ikke er mest optimale å bygge i så blir det vel til at jeg legger subben slik at den blir å spille opp mot tårnstaget bak i en lukket kasse. Må prøve det først. Har ikke lyst til å miste hele bagasjeplassen med en gang :)

Så hvis det kommer noe cash inn i morra så er det rett ned å kjøpe 22mm sponplater som skal brukes til nytt gulv å kasse. :twisted: Mulig jeg velger litt tynnere til gulv for å spare litt vekt :roll:

Kabler og stejs må jeg nok vente til jeg får lønning for å få kjøpt. Men det kommer. Kanskje noen i Bilradiospesialisten kan komme med noen forslag og tilbud? :) Mangler alt av kabler :?

Ellers så blir vel det meste av sponplatene kledd med sky pluss at det blir vel noen neon for å lyse opp på kveldstid :twisted:
Vedlegg
Dette er da subben som skal inn. Noen som har formeninger om denne? Spiller den greit? Lukket eller portet?
Dette er da subben som skal inn. Noen som har formeninger om denne? Spiller den greit? Lukket eller portet?
Stereo 2006 004.jpg (152.11 kiB) Vist 1053 ganger
Slik blir forsterkeren å ligge. Mulig jeg skal pusse opp den før jeg skrur den nedi. Hvis den ikke blir helt skjult da.
Slik blir forsterkeren å ligge. Mulig jeg skal pusse opp den før jeg skrur den nedi. Hvis den ikke blir helt skjult da.
Stereo 2006 003.jpg (137.66 kiB) Vist 1054 ganger

#172936  av Erlend

Ble en skikkelig lykkehistorie ut av dette da :) Nå har jeg lest gjennom hele prosjektet og det var jo mange nedturer du måtte reise deg fra før plutselig doktoren sjøl kom med en ørliten post om at nå var alt bra ;) Også plutselig var det bilder av felger og alt annet enn motor :lol:
Genialt sier jeg.. 8)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10