TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Register reima?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #170265  av znapp

noen som vet når reg.reima på Toyota Corolla 97mod stv 1,3l. EE101 må byttes?
er det non interference motor i denne bilen?

og .. bør jeg kjøpe spennrulle, og løperulle? hva er egentlig forskjellen på de?

:)

#171308  av Fred

100000/ 5år er det vel påden om jeg ikke husker feil...
Og jeg TROR det bare er 2e motoren av den forrige generasjon motorer som butter om reg reima ryker. Din 4E-FE skal være trygg. Løpehjul er bare for å styre reima, strammehjul er såklart for å stramme opp reima...

#171314  av ErikG

Lurer på om det er 120 den skal byttes på. Annbefaler på det sterkeste å kjøpe løpehjul og strammehjul. Motoren din er veldig grei og bytte reima på. Flaks for deg :wink:

#171381  av Andy_Celica

Fred skrev:100000/ 5år er det vel påden om jeg ikke husker feil...
Og jeg TROR det bare er 2e motoren av den forrige generasjon motorer som butter om reg reima ryker. Din 4E-FE skal være trygg. Løpehjul er bare for å styre reima, strammehjul er såklart for å stramme opp reima...
4A-FE er 1,6 literen det.

#171398  av Fred

Andy_Celica skrev:
:D :D Les hva jeg skrev en gang til du!!
hehe :D :D

#171436  av Andy_Celica

Fred skrev:
Andy_Celica skrev:
:D :D Les hva jeg skrev en gang til du!!
hehe :D :D
ooops :oops:
skal lære meg å lese fra nå av :roll: