TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som vet hvor i norge man kan fÃ¥ kjøpt dette?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #171261  av w-master

Som dere der på bildet, så er det lagt noe varmeisolerende teip eller noe under intercolleren. Noen som vet hvor man kan få kjøpt dette?

En ting til. Det tårnstaget som står på bilen, noen som vet om hvor man kan få tak i dette? Har det ikke på bilen min. Ser ut som det er tatt av :? Noen andre som har det orginalt?
Vedlegg
17.jpg
17.jpg (54.24 kiB) Vist 1185 ganger

#171279  av CelicaTurbo

tårnstaget er orginalt på din bil, ikke godt å si hvorfor det er fjernet. Om du ikke får tak i et fra noen som har et frontcut eller fra en skrothandler eller noe kan du alltids bestille oppgradert fra f.eks whiteline, eventuellt takakaira eller fensport har noe tilgjengelig :)

Slik isolerende matte har f.eks bilxtra eller mekonomen.

#171282  av w-master

CelicaTurbo skrev:tårnstaget er orginalt på din bil, ikke godt å si hvorfor det er fjernet. Om du ikke får tak i et fra noen som har et frontcut eller fra en skrothandler eller noe kan du alltids bestille oppgradert fra f.eks whiteline, eventuellt takakaira eller fensport har noe tilgjengelig :)

Takker for svar :)

Har vurdert og bestille oppgraderte tårnstag, men er usikker på om det er plass mellom intercooleren og panser når man lukker det til et annet type tårnstag.... Men skal legget ut en post om ønskes kjøpt det orginale tårnstaget. Har funnet et Cusco Type OS tårnstag ifra takakaira til 139$. Det blir vel ca 1500,- ferdig levert eller noe.

Noen her som har den orginale intercooleren og oppgradert tårnstag?

Da tror jeg at jeg må besøke bilextra eller mekonomen en dag :)

Noen som vet hvor man kan få tak i senkesett til min bil? Forutenom fensport. Selger toyota eller får de tak i TRD deler?

#171299  av sindrejl

w-master skrev:
CelicaTurbo skrev:tårnstaget er orginalt på din bil, ikke godt å si hvorfor det er fjernet. Om du ikke får tak i et fra noen som har et frontcut eller fra en skrothandler eller noe kan du alltids bestille oppgradert fra f.eks whiteline, eventuellt takakaira eller fensport har noe tilgjengelig :)

Har vurdert og bestille oppgraderte tårnstag, men er usikker på om det er plass mellom intercooleren og panser når man lukker det til et annet type tårnstag.... Men skal legget ut en post om ønskes kjøpt det orginale tårnstaget. Har funnet et Cusco Type OS tårnstag ifra takakaira til 139$. Det blir vel ca 1500,- ferdig levert eller noe.

Noen som vet hvor man kan få tak i senkesett til min bil? Forutenom fensport. Selger toyota eller får de tak i TRD deler?
bare å kjøpe et som er laga for bilen din så er det såklart plass :)

#171300  av w-master

sindrejl skrev:
w-master skrev:

bare å kjøpe et som er laga for bilen din så er det såklart plass :)
Oki :D Da er det bare å se hva som står igjen på kontoen når alt annet er betalt og fikset før sommeren så får vi se om ikke det blir et cusco tårnstag på meg :twisted:

#171596  av w-master

Ingen her som har senket sin Celica GT4(st205)? Evnt hvor har dere skaffet dere senkesett?

Noen andre plasser en Fensport som har senkesett til denne bilen? Evnt. hvor og hvilket merke?

Er det mulig å få kjøpt TRD deler på toyota?

#171703  av CelicaGT

Toyota har orginale senkefjærer fra tte. Dei senker 25mm, meiner det er H&R som produserer dei for tte

#171752  av w-master

CelicaGT skrev:Toyota har orginale senkefjærer fra tte. Dei senker 25mm, meiner det er H&R som produserer dei for tte
Oki :D Da får eg springe ned på toyota og høre hva dem skal ha for det.

Takker for svar :twisted:

Toyota har ikke og kan ikke skaffe tte senkesett til min bil. Snakket både med toyota horten og toyota norge i dag :?

Hvis man går inn på http://www.tte.de så ser man hva tte har. Å dem har vist ikke noe til min bil :evil:

Så det ser ut til at eneste mulighet jeg har for å skaffe meg senkesett er å bestille ifra fensport. Har helst ikke lyst til det da jeg ikke stoler helt på engelsken min. Liker bedre taktakaira der man bare leser og aksepterer :)

Noen som vet om det går og bestille ifra TRD Japan? Eller noen andre plasser hvor jeg kan få tak i senkesett? :)