TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#171819  av bose

celicat23 skrev:
bose skrev:blææ
fikk ikke sove før kl 8 idag tidlig.. romkammeraten min dreiv å pøka på et kvinnfolk mens jeg prøvde å sove inatt.. :evil:
Så fikk du ikke være med, eller se på, eller noe? Dårlig kompis.
de ga på en måte faen i meg. tror ikke noen av dem hadde brydd seg om jeg satt å glana. men jeg var trøtt.. hadde en sabla fukitg kveld på byn og jeg ville sove..

faen kåtunger

#171822  av Goose

Du skulle jo da banka opp kompisen og tatt kjarringa selv :lol:

#171823  av Andy_Celica

sleeper skrev:gjorde det.. men funket fortsatt ikke! (mye av grunnen er nok at den ikke er hetl rett! men jeg trudde den var rett nok.. :evil: )

får ta det på nytt i morra!
du får si til olja at den får oppføre seg pent nestegang da vettu, hihi

#171824  av Andy_Celica

Goose skrev:Du skulle jo da banka opp kompisen og tatt kjarringa selv :lol:
tenk om kompisen er 2 meter høy og 2 meter bred (over skuldrene) da! da kunne det gått ille for seg. hihi :twisted:

#171825  av sleeper

Andy_Celica skrev:
sleeper skrev:gjorde det.. men funket fortsatt ikke! (mye av grunnen er nok at den ikke er hetl rett! men jeg trudde den var rett nok.. :evil: )

prøvde, men olja ville ikke høre... :x får ta med pisken neste gang..

#171826  av Andy_Celica

sleeper skrev:
Andy_Celica skrev:

prøvde, men olja ville ikke høre... :x får ta med pisken neste gang..
hva med å bruke bade korkpakningen og silicon da? :oops:

#171828  av sleeper

var det jeg gjorde første gang... funket ikke..

#171829  av Andy_Celica

sleeper skrev:var det jeg gjorde første gang... funket ikke..
så vansklig den bilen din er da. (sveis den fast og bli ferdig med det, :D
neida, men har du noen gode tips til deg selv da? åssen du skal fikse det?

#171831  av sleeper

skal først og fremst få retten den så den er 100
så blir det og fjærne eksos og alt annet som er under der så jeg kommer perfekt til.. da skal det gå ann og montere det så det ikke lekker mer.. (håper jeg ivertfall!)

#171834  av Andy_Celica

sleeper skrev:skal først og fremst få retten den så den er 100
så blir det og fjærne eksos og alt annet som er under der så jeg kommer perfekt til.. da skal det gå ann og montere det så det ikke lekker mer.. (håper jeg ivertfall!)
hvis ikke så må du frem meg mig-en. :D

#171835  av sleeper

tja, vet ikke helt det men... :cry: :wink:

#171838  av Andy_Celica

sleeper skrev:tja, vet ikke helt det men... :cry: :wink:
Nei, det var ikke akkurat seriøst ment. men det er kjipt når det blir sånn, har byttet simringer på min idag. på oljepumpa og svinghjulsiden. håper den blir tett.

#171840  av Andy_Celica

Nå begynner jeg å bli litt iritert her oxo. skulle hatt stempla mine onsdag forrige uke, men har enda ikke hørt noe. nå går vel snart planene om å få kunne komme på våler 26-28 mai i vasken snart oxo. men hadde uansett ikke paner om å kjøre da. bare få tatt bilen på en go tur.

#171843  av cs2451

Andy_Celica skrev:
Nei, det var ikke akkurat seriøst ment. men det er kjipt når det blir sånn, har byttet simringer på min idag. på oljepumpa og svinghjulsiden. håper den blir tett.
Den bytta jeg i går. Så lenge du ikke har skada den da du sette den inn skal det være tett der. og at du passa på at det var skikkelig reint.

#171845  av Andy_Celica

cs2451 skrev:
Andy_Celica skrev:
Den bytta jeg i går. Så lenge du ikke har skada den da du sette den inn skal det være tett der. og at du passa på at det var skikkelig reint.
oljepumpa er ny, og den på svinghjulsiden har jeg syrevaska! så den skal være gaaaanske rein,
  • 1
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 1174