TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nye felger pÃ¥ Avensisen. Hva synes dere?

• Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)

#171800  av kong3n

takk:) Skal bytte ut alle gitterene i helt chrome som dem står mere i stil med bilen!

#171827  av Andy_Celica

ikke for å ødelgge tråden, men hvor kjøpte du dem og hva kosta de??

Og det ble sykt kult. tror ikke jeg har sett noen felger som passer så bra på en avensis før.

#171839  av toyota_mr2

syns di ble lit for bling bling for meg men di så fine ut men det er jo bra at alle ikke har lik smak da he he :lol:

#171865  av cs2451

jeg synes det var rått. men ville ikke hatt de felgene på bilen, viss bilen var standard!

#171874  av celicat23

Siden du spør om meninger: du har ødelagt hele utseende på bilen med de grusomme felgene. De gamle felgene du hadde var x10 bedre.

#171876  av Azrael

Jeg syns felgene kledde bilen helt sykt bra :mrgreen:

#171881  av Rollaole

BlingBling :lol:

Sinnsykt tøft! :)

#171885  av sindrejl

råtøft.. har ikke ødelagt noe utseende i det hele tatt :)

#171888  av Andy_Celica

Det som vil gjøre felgen enda tøffere, er å legge bilen enda lenger ned, slik at du ikke får handa mellom hjulbue og dekka!
Vedlegg
senking
senking
t_demontere_bilen_142_131.jpg (28.03 kiB) Vist 3564 ganger

#171890  av kong3n

Andy_Celica skrev:Det som vil gjøre felgen enda tøffere, er å legge bilen enda lenger ned, slik at du ikke får handa mellom hjulbue og dekka!
Jepp tenkte litt på å sette 60 / 60 senkesett med koni dempere! Ingen inne her som monterer det billig? :D hehe

#171891  av Andy_Celica

kong3n skrev:
Andy_Celica skrev:Det som vil gjøre felgen enda tøffere, er å legge bilen enda lenger ned, slik at du ikke får handa mellom hjulbue og dekka!
Jepp tenkte litt på å sette 60 / 60 senkesett med koni dempere! Ingen inne her som monterer det billig? :D hehe
Det er faktisk ikke så vanskelig tar bare litt tid. Og lønner seg å være 2 og seff ha litt verktøy!

#171892  av Andy_Celica

er det 40/40 du har nå?? og skal ha på 60/60, den carinaen på bildet er senka 87/70