TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nye felger pÃ¥ Avensisen. Hva synes dere?

• Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)

#171893  av kong3n

Andy_Celica skrev:er det 40/40 du har nå?? og skal ha på 60/60, den carinaen på bildet er senka 87/70
Jepp den er senket 40/40 nå. Er den senka såpass? Kanskje jeg burde satse på 90/60 kanskje da. Vis det ikke er justerbart å få til avensis
Det er faktisk ikke så vanskelig tar bare litt tid. Og lønner seg å være 2 og seff ha litt verktøy!
hehe, tør ikke begynne selv :P

#171896  av Andy_Celica

hehe, tør ikke begynne selv :P
Hvor er det du bor da??

#171901  av Andreazz

Hiv på nå maling på bremsene!! Er ikke nå kult med polerte felger åsså er det brune, rusta bremser bak de :D

#171903  av sindrejl

kan montere senkefjærer jeg :) kom til trøndelag :P

#171927  av kong3n

Andreazz skrev:Hiv på nå maling på bremsene!! Er ikke nå kult med polerte felger åsså er det brune, rusta bremser bak de :D
skal få dem grå/gule eller røde snart :) Må bare få tid!
sindrejl skrev:kan montere senkefjærer jeg :) kom til trøndelag :P
hehe, blir litt langt å dra :P
Andy_Celica skrev:Hvor er det du bor da??
Bor på Hamar!

#171974  av kong3n

celicat23 skrev:
kong3n skrev:Jepp den er senket 40/40 nå. Er den senka såpass? Kanskje jeg burde satse på 90/60 kanskje da. Vis det ikke er justerbart å få til avensis
http://www.trc-tuning.de/_products/_toy ... 2/_t22.htm

Diverse understell, også justerbart.
takker! Men er det kun dette her jeg trenger

Koni-Komplettfahrwerk -65/45mm suspension kit Artikelnummer: WFT-TOY005 719,95€ , eller trenger jeg dette her å fjærer?

#171998  av celicat23

kong3n skrev:
celicat23 skrev:
kong3n skrev:Jepp den er senket 40/40 nå. Er den senka såpass? Kanskje jeg burde satse på 90/60 kanskje da. Vis det ikke er justerbart å få til avensis
http://www.trc-tuning.de/_products/_toy ... 2/_t22.htm

Diverse understell, også justerbart.
takker! Men er det kun dette her jeg trenger

Koni-Komplettfahrwerk -65/45mm suspension kit Artikelnummer: WFT-TOY005 719,95€ , eller trenger jeg dette her å fjærer?
Etter 3år med tysk på skolen var det eneste jeg lærte meg at han vedsiden av meg skreik noe jævelig når du satte en passer i beinet hans. Men ut ifra hva jeg klarer å tyde meg frem til så er det ett komplett kit med koni støtdempere, 40mm H&R fjærer og 65mm wheelstech fjærer og passer til avensis fra 1998 og oppover.

http://WWW.QUALITY-AUTOIMPORT.NO og http://WWW.STREETDESIGN.NO står oppført som norske forhandlere.

#172002  av Goose

Felgene så bra ut! det :) 8)

Men jeg personlig foretrekker felger med mange eiker, men som sagt de ser bra ut. 8)

Og takk og pris at du ikke satt på svarte felger, for da ville det sett ot grusomt. :?

#172009  av kake

Hvordan blir den å kjøre med da ? Avensis understellet er vel ikke akkurat balansert for slike dekkdimensjoner iallefall. Du må iallefall pelle av emblemene under baklyktene dine så fort du bare klarer. Min ærlige mening er at der ser ut som du kjøpte felgene først, så bilen etterpå, men så lenge du liker de så skal du ikke bry deg om det!

#172132  av kong3n

kake skrev:Hvordan blir den å kjøre med da ? Avensis understellet er vel ikke akkurat balansert for slike dekkdimensjoner iallefall. Du må iallefall pelle av emblemene under baklyktene dine så fort du bare klarer. Min ærlige mening er at der ser ut som du kjøpte felgene først, så bilen etterpå, men så lenge du liker de så skal du ikke bry deg om det!
Den er kjempe bra å kjøre nå :) Ligger godt på! Men hva mener du med "du kjøpte felgene først, så bilen etterpå" ?

#172133  av CelicaTurbo

hm, er det glass-steiner i eikene på de felgene? Jeg synes det ser slik ut på det første bildet og noe slikt har jeg jammen aldri sett før..

#172135  av kong3n

CelicaTurbo skrev:hm, er det glass-steiner i eikene på de felgene? Jeg synes det ser slik ut på det første bildet og noe slikt har jeg jammen aldri sett før..
hehe, nei det er ikke glass-steiner, det er bare noen hull som går litt innover :) Gir bra effekt i sola!

#172141  av Rollaole

Kjøpt deg fake blingbling steiner og lim inn i de hulla..
Hever blingfaktoren enda mer!! :lol:

#172142  av kong3n

Rollaole skrev:Kjøpt deg fake blingbling steiner og lim inn i de hulla..
Hever blingfaktoren enda mer!! :lol:
hehe :) Tror det kanskje kan bli litt jalla :P