TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• motor som stopper

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #172181  av aneriks

startet motoren i går og den gikk fint, helt til den pluteslig bare stopper, samme skjer hele tiden, starter greit, går ca 10 sek så stopper den...
noen som har vært borti lignende eller har peiling på hva det kan være?

#172204  av Andy_Celica

vakum slange, hvem motor har du??

#172214  av Corolla GT

Veit ikke om det her hjelper men:

Hmm, hørtes ut som noe liknende jeg har vært borti på en Passat jeg hadde tidligere.
Men går den reint helt til den stopper eller begynner den å putre litt før den stopper ?

På min viste det seg å være kondens på tanken, og etter en 10-15 sek stoppet den. Startet den igjen og den gikk fint en 10-15 sek.... ( til den da stoppet igjen)

Tok på en flaske med kondensfjerner og latt den stå en stund og etter det gikk den like fint igjen.

#172292  av aneriks

Andy_Celica skrev:vakum slange, hvem motor har du??
3s-ge

#172294  av aneriks

Corolla GT skrev:Veit ikke om det her hjelper men:

Hmm, hørtes ut som noe liknende jeg har vært borti på en Passat jeg hadde tidligere.
Men går den reint helt til den stopper eller begynner den å putre litt før den stopper ?

På min viste det seg å være kondens på tanken, og etter en 10-15 sek stoppet den. Startet den igjen og den gikk fint en 10-15 sek.... ( til den da stoppet igjen)

Tok på en flaske med kondensfjerner og latt den stå en stund og etter det gikk den like fint igjen.
den putrer ikke den bare stopper, men er samme som skjer, den starter går fint litt og så stopper den, så er det bare og starte igjen

#172304  av cs2451

har du tatt diagnose test?

#172317  av aneriks

cs2451 skrev:har du tatt diagnose test?
vet ikke hva det er , men jeg har satt den på verksted så de finner vel ut av det der, ville bare spørre for og se om noen hadde opplevd lignende

#172333  av Andy_Celica

min gjorde sånn da en kompis kødda og dro ut en vakum slange.