TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen Mk1 spørsmÃ¥l.....

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #15564  av Mr2 Mk2

1.Er det noen som vet hvordan det er med recaro/omp/sparco stoler i mk1?tenker da på montering...?
2.Er det et sted i Norge hvor man kan få kjøpt 88leppe til mr2 en,eller "styling leppe"
3.Mulig å få kjøpt sideskjørt i Norge?
4.Noen som har montert Low lights eller hva det heter på mk1?altså slik at lyktene ikke står sånn på gap!Isåfall..er dte mye stress?

#15572  av MRQuoc

1. sportsseter\rallyseter kan du trygt få overganger som passer inn til de fleste biler.. :) ,
2 og 3 jeg regner ikke med at noen selger lepper\fronter eller i det hele tatt kits'skjørt for MK1 .. isåfall bestilles det igjennom "butikken"
Med mindre du ikke skal ha Custom-designed.. noen lager det selv , mens andre bruker plaststøperibedrifter til å støpe frem en design du har lagd :)
4. Low Rise Lights kan jeg ikke noe om , har enda ikke vært borti vippelykter .. MEN SNART er jeg det :p

#15592  av Amund

1: du får faktisk recaro orginalt i mr2 som en siste special edition, med en god del annet snadder, ( f.eks. speil targa, spesielle logoer osv...). ellers så har vel innseth recaro i sin?
2: -88 leppe får du hos toyota antar jeg. de burde i vert fall ha det, også side skjørt. men etter min mening er bilen finere uten de stygge side skjørtene!
4: korte inn noen stag som hever lyktene, og andre reflektorer og +++ så har du low rise...

#15594  av Mr2 Mk2

Amund skrev:2: -88 leppe får du hos toyota antar jeg. de burde i vert fall ha det,

JA det er jo sant det såklart,de burde jo ha det.Og wee da får jo jeg det til nettopris satser på at de har dem da... :D
Amund skrev:4: korte inn noen stag som hever lyktene, og andre reflektorer og +++ så har du low rise...
men må man ikke ha nye lykter/pærer?[/quote]
Vedlegg
MR2Front06.jpg
MR2Front06.jpg (60.84 kiB) Vist 4666 ganger

#15596  av MRQuoc

Low rise er fint.. og tror nok du skal jobbe litt med det før dem blir skikkelig bra!
jeg selv håper på det etterhvert.. må bare finne meg måteer å gjøre det på .
sveive igang ingeniørhodet litte grann når jeg får sett nærmere nedi lyktene..
man kan vel ha nye lykter akkuart som den , ser det ut som det er 2 H1 pærer på hver side .. han har delt opp lykten :\ .. kan jo se om det er plass for andre lykter.. så du må nok samfare forskjellige biler ;)

#15602  av Mr2 Mk2

MRQ skrev:tror nok du skal jobbe litt med det før dem blir skikkelig bra!
hehe litt teit visst det ene har en åpning på 4cm og det andre 10cm,ser ikke veldig profft ut :wink:

#15620  av MRQuoc

javisst.. men vi kan jo samarbeide om det.. jeg skal hvertfall prøve meg på den.. må nok kjøpe meg nye\brukte lykter å drive å herje\teste litt med etterhvert

#15621  av Mr2 Mk2

jeg SKAL ha det,det er et MUST :wink: ..
 #15627  av mk1 black limited

jostein skrev:1.Er det noen som vet hvordan det er med recaro/omp/sparco stoler i mk1?tenker da på montering...?
2.Er det et sted i Norge hvor man kan få kjøpt 88leppe til mr2 en,eller "styling leppe"
3.Mulig å få kjøpt sideskjørt i Norge?
4.Noen som har montert Low lights eller hva det heter på mk1?altså slik at lyktene ikke står sånn på gap!Isåfall..er dte mye stress?
1. Det finnes ikke mange som leverer understell til stolene sine til MR2, men jeg tror Sparco muligens har. Ellers kan du mekke noen selv, slik jeg har gjort, men da sitter stolen fast. Se websiden min for detaljer.
2. Toyota?
3. -"-
4. Not me...:-)

#15782  av Mr2 Mk2

noen som aner pris på 88 fronleppe da?

#15892  av MRQuoc

var det 88' frontleppe?

jeg har lyst på den fronten her jeg..

Bilde

#17265  av bose

Jeg sier bare ÆSJ!!!!! :shock: