TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ka trur dokker om denna turboen pÃ¥ en gt4??

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#172554  av Andy_Celica

hvis jeg ikke tar helt feil, går det rykter på forumet at den må du ikke kjøpe. ryker etter litt og noen har dårlig erfaring med den!

#172565  av sleeper

er vel ikke akkurat høy kvalitet på de der..

#172588  av TOYPARTS

sleeper skrev:er vel ikke akkurat høy kvalitet på de der..
det kan godt hende, emn jeg snakket ut ifra ar verdiene på den, men det ser ut som noe ssautchrom det der da

#172595  av sindrejl

TOYPARTS skrev:
det kan godt hende, emn jeg snakket ut ifra ar verdiene på den, men det ser ut som noe ssautchrom det der da
såvidt jeg også husker er det mange som har mye negativt å si om ssautochrome om det er det ja.

#172596  av sleeper

TOYPARTS skrev:
det ser nok ganske bra ut på papiret, men etter hva jeg har sett så er det vel ikke like bra i virkligheten... ssac og xspower er vel det samma greiene!?!?

og med mindre du har en 3gen motor så vil du ha store problemer med og få WG til og passe..(fordi der står oljefilteret..)

#172603  av Helmer

Er ikke xspower no bra? SÃ¥ dem hadde down pipe og manifoild der for $ 225! Fikk litt trua men...

#172610  av sleeper

Helmer skrev:Er ikke xspower no bra? SÃ¥ dem hadde down pipe og manifoild der for $ 225! Fikk litt trua men...
nei, det er ikke spess bra.. DP`n demmes er bra frem til den sprekker! (og det gjøre den før eller senere! og manifoilen gir ingen effektøkning over den org.. :wink: )

#172657  av sindrejl

Helmer skrev:Er ikke xspower no bra? SÃ¥ dem hadde down pipe og manifoild der for $ 225! Fikk litt trua men...
er nok en grunn til at det er billig ;) ikke få trua på ting som er billig, få trua på det som folk har gode erfaringer med og kanskje koster litt mer enn billigst ;)

#172674  av Azrael

Vil anbefale http://www.full-race.com . Har maila litt med de, ang. turbo kit til min MR2, og kommer helt sikkert til og bestille derfra. Må bare spare litt :D , siden kitene koster en del, men kvaliteten er etter det jeg vet sinnsykt fra. Hvis det er noe du lurer på ang Full Race, kan du sikkert høre litt med TomG her på forumet. Han kjenner vel gutta på Full Race og bor i statene :wink: