TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Drag pÃ¥ eikÃ¥s 13mai

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #172030  av Christian

Noen her som skal dit?

Må over til Bergen i begravelse på torsdag, så vi tenkte å ta en langhelg på hytta på Seim.
Finner lite info om dette på nettet, har kikka inom bergen-gatebilklubb og essokickers, men det er minimalt. Finner ikke engang klokkeslett :roll:

#172052  av Mr2 Mk2

er blitt fortalt at det stod i BA,så noen må ha fått det med seg? :?

#172055  av Amund

ytterst dårlig annonsert denne gangen, skal vistnok eksistere noen plakater men aner egentli ikke. Men siden det er amcar som arrangerer, så har de vel gitt beskjed til alle amcar klubbene, og ser seg vel fornøyd med det.
Om toyparts bestemmer seg for å kjøre skal eg ned å se på, ellers skal eg holde meg langt vekke.
Men om du kommer til Bergen, så må det vel være noe annet som kan bedrive tide? hehe :wink:

#172065  av Mr2 Mk2

den er god :) men FAEN sålenge de skal holde på da :shock:

#172088  av TOYPARTS

Om jeg skal kjøre på eikås kommer helt an på hvordan bilen fungerer under mapping i morgen, funker det, så er jeg klar.

#172090  av Christian

Har kikket litt på det nå....blir vel å ta seg en tur. Andre en Toyparts her inne som evnt. skal kjøre?

#172146  av kennethx

håper jeg er klar...har jo en "tittel" å forsvare :oops:

#172784  av daniel

eg skal opp å se på ivertfall var det ikkje kl 15.30 det begynte?? finale kl 18.00??

#172795  av GT_rider

Lite info om dette jah. Men som sagt så starter det kl 15.30.

O.T: Har du med deg mr2 en vestover christian?? Kom plutselig til å tenke på at det kanskje var deg eg såg i Isdalstø sånn i halv 12 - 12 tiden i dag.

#172862  av CelicaTurbo

15.30? Så sent det er da, har jo pleid å starte kl 11.00 før?

#172906  av GT_rider

De hadde ett løp, detsiste i fjor der de prøvde seg med å starte på ettermiddag, noe publikum likte bedre enn start på formiddag. Så er det nok større sjanse for at det kommer mere folk, siden mange da har fått gjort unna sine gjøremål, osv..
I tillegg så blir man da kvitt evt fuktighet i form av morgentåke, og evt regn som har komt i løpet av natten.

#173285  av daniel

kem var det som vant på eikås?? eg gikk eg.. glemte paraplyen hjemme, så det var ikkje så gøy å være det i regnværet

#173296  av kennethx

daniel skrev:kem var det som vant på eikås?? eg gikk eg.. glemte paraplyen hjemme, så det var ikkje så gøy å være det i regnværet
Jeg tapte i finalen mot den sølv farga imprezan, jeg rødlyktet :evil: :evil: :evil: :evil: