TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• BMW = kebab-budbil??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#17371  av MRQuoc

connie : hehe , ikke skad deg da ;) :D

#17372  av connie

Skal prøve å ikke skade meg.. hehe.. Men den der tok jaggu kaka assa :lol:

#17484  av MR2turbo

he he.. hvis du ikke vil falle av stolen, bør du ikke lese på forumet jeg fant det... var mange godbiter der :lol:
 #328044  av TurboDiesel

Ser ut som trådens liv dabbet av. Hva skjedde? Fant dere ut at tiden forandret seg og at alle de norske opinionslederne tillater seg å være litt kebabkulturell innenfor bilverden og kanskje litt språklig også (ingen norske ungdommer snakker norsk lenger)? :P

Nå om dagen kjører ganske mange kebab budbil, det ser ut til å være flere enn bare de som ble rammet av finanskrisen som jobber som bud, og for å være helt ærlig, så synes jeg det er en kul budbil :)
 #328054  av celicat23

Flott... en 6år gammel tråd... Gratulerer med å ha dratt frem den eldste tråden jeg har sett her fra glemselen :lol:
 #328064  av inzane2012

celicat23 skrev:Flott... en 6år gammel tråd... Gratulerer med å ha dratt frem den eldste tråden jeg har sett her fra glemselen :lol:
word ;)
 #328133  av TurboDiesel

inzane2012 skrev:
celicat23 skrev:Flott... en 6år gammel tråd... Gratulerer med å ha dratt frem den eldste tråden jeg har sett her fra glemselen :lol:
word ;)
Jeg dro den frem med vilje slik at vi alle kan se utviklingen fra det skambelagte kebabkulturen til å faktisk bli en del av den selv. Men det er kanskje bare jeg som ser forandringer i samfunnet fra den tid og nå idag? :)