TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Corolla t-sport

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#172421  av gnmfr

Bare hive inn et temmelig ferskt bilde, sola var litt feil men :P

Bilde

--------------------

Corollatsport: legg ut bilde åssen det blei med tte merke også da ;) Fulgte det med når du kjøpte leppa? :D

#172454  av Corolla T Sport

Skal legge ut bilde så fort jeg finner merket :evil: :evil: Tror jeg hadde det i lomma å så har buksa gått i vaskemaskinen. Men jeg skal leite som F... Ja, det fulgte med spoileren. Fint bilde forresten!!

#172628  av Corolla T Sport

Nå har jeg forresten funnet en felg jeg kan sette på bilen. Enten 18" eller 19" av denne felgen:

Bilde

#172922  av Corolla T Sport

Jeg fant merket!! Skal legge ut bilder etter treffet i morra om åssen det ble!

#173088  av Corolla T Sport

Da har jeg montert merket på. Håper du kan se det :lol:

Slik ser det ut

Bilde

Eller hva ser du mest på hehe

#173166  av sleeper

hm.. freske damer.. :wink:

#173661  av lexusmann

IKKE feil de der nei! :D

#173688  av gnmfr

For å være erlig med deg, ser ikke no tte merke jeg :lol: rart det der :?

Men digga høyden på bilen din når du sto der på grasset :D 3 dager til jeg skal montere senkesett på min nå, er søren meg ikke lenge til 8)

#173771  av Corolla T Sport

Hehe, var vel kanskje ikke det som var vitsen med det bilde :lol:

Men det er på plass. Sitter på midten av spoileren.

#174207  av gnmfr

Da har jeg et spørsmål jeg :lol:

Passer fronfangern fra e12 over på e12 facelift... Lissom heeeele fangern :P Eller er det forskjell :roll:

--------------------------------------

Så til dagens gladnyhet... Senkesettet er montert, blei bra det :D Blei egentli ikke så veldig mye lavere, blei en del lavere foran egentlig... Perfekt høyde etter min mening, og nå er den grisestiv :D Merker bra at du kjører på dårlige veier gitt :lol:

#174323  av gnmfr

Vært å testa fjærene nå :P Testa de godt, litt for godt :P

Sitter såååå sinsykt fint i svingane at det er ikke til å tru, først nå merker jeg hvor vanvittig bra de dekka også sitter... Lå mellom krappe 90 graders svinger i 100-130 km/t, og det var bare 2 ganger at jeg klarte å få det til å slippe... Begge gangene prøvde jeg å få det til :lol:

Kjørte i følge med en STRØKEN corolla fra rundt 92 eller no sånt... Ikke en rustflekk, ingenting, heeelt strøken... Ligger bak han over en slette for å ta han igjen siden han tjusstarta litt i starten.. Jeg hadde vel 160-170 mot svingen og han hadde 130... Begge bremsa ned til cirka 110 og jeg hadde jo strålende grep... Noe ikke han hadde med 155/65-13 dekka hans som hadde stått på bilen i rundt 10 år... Blei en siiinsykt brei sladd mellom hele svingen, akkurat litt for brei så fikk ræva i autoværnet, slo kontra, som han klarte å rette opp og fikk enda 2 kontrar før han gikk rundt og traff autoværnet igjen med ræva... Dette opplevde jeg vel på cirka 30-40 meters avstand :? Gikk bra med passasjerer og fører av bilen heldigvis :wink:

#174404  av Corolla T Sport

Det er jeg faktisk ikke sikker på... Det ser ut som om din støtfanger er noe annerledes en min.. Men har aldri tenkt noe mer over det. Jeg vet lyktene dine er annerledes en mine i tilegg.

I dag hentet jeg nye felger.. Har bare 1 bilde som ble klart. SÃ¥ jeg skal ta flere i morra, for da er det ikke meldt regn..

Bilde

#174407  av tojo

Bilde Ble übernice med nyfelgene.

#174409  av Corolla T Sport

Tusen takk for det! Skal se om ikke jeg kan få tatt litt mer bilder nå! Ser ut til å bli opphold!

#174414  av gnmfr

Snakker vi 18"x8 med 225/40 (kanskje litt lavere) 18" eller? :shock: Blei sykt bra, liker de felgane der veldig godt selv ;)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 16