TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Opp med hÃ¥nda alle som har hvite skilter pÃ¥ JDM-Supran sin!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#173530  av WRC

@lpher skrev:
Rayho skrev:
Neida. Den lå på motorborsen.no også :)

http://www.motorborsen.no/ab2/search_hm ... peOffset=0
Thanx :) Da er det vel kanskje supramkiv som har kjøpt den andre du så da? :)
Denne går i Molde enda, har UR skilt og eier er Kristian Ødegård.

#173608  av Ã¸degÃ¥rd racing

heihei :wink:

#173639  av @lpher

ødegård racing skrev:heihei :wink:
Ahh...det var DU det ja :D

Kan du sende meg no info om bilen din på pm? :)

#173828  av Soulsweak

Hei folkens!
Jeg har ikke ikke så jevlig peiling på Supra,enda,kan noen fortelle meg hva JDM står for??

#173832  av Andreazz

Soulsweak skrev:Hei folkens!
Jeg har ikke ikke så jevlig peiling på Supra,enda,kan noen fortelle meg hva JDM står for??
Japan Domestic Marked, alltså biler laget for å selges i japan..

#173896  av azt

har ikke riktig ennå, men får meg en JDM om noen uker og tenkte å få den på skilter jah... noen som kan si meg konkret hva man trenger av papirer osv for å få det godkjent? og hvor man får tak i disse?
bytte lyktene har jeg fått med meg at trengs men...noe mer?

#173916  av tojo

azt skrev:har ikke riktig ennå, men får meg en JDM om noen uker og tenkte å få den på skilter jah... noen som kan si meg konkret hva man trenger av papirer osv for å få det godkjent? og hvor man får tak i disse?
Her finner du det du trenger å vite om regging av JDM bil:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=15168

#173947  av azt

tojo skrev:
azt skrev:har ikke riktig ennå, men får meg en JDM om noen uker og tenkte å få den på skilter jah... noen som kan si meg konkret hva man trenger av papirer osv for å få det godkjent? og hvor man får tak i disse?
Her finner du det du trenger å vite om regging av JDM bil:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=15168
takker. det hjalp litt :)

#174020  av @lpher

Se dær ja :) Bilder av doningen hadde vært noe :)

#174069  av azt

@lpher skrev:
Se dær ja :) Bilder av doningen hadde vært noe :)
har bare et fra jeg var ute å testa den en dag og dro fra en sivil som senere tok meg igjen... :P
er sølv TT manuel 93modell. jdm. relativ orginal forløpig
Vedlegg
sivil som jeg ikke så :P
sivil som jeg ikke så :P
DSC00817.jpg (37.26 kiB) Vist 972 ganger

#174078  av @lpher

azt skrev: har bare et fra jeg var ute å testa den en dag og dro fra en sivil som senere tok meg igjen... :P
Aj....hv ble resultatet dær da?
azt skrev: er sølv TT manuel 93modell. jdm. relativ orginal forløpig
Nice :)

#174091  av azt

@lpher skrev:
azt skrev: har bare et fra jeg var ute å testa den en dag og dro fra en sivil som senere tok meg igjen... :P
Aj....hv ble resultatet dær da?
azt skrev: er sølv TT manuel 93modell. jdm. relativ orginal forløpig
Nice :)
beholdt lappen takk og lov... burde jo egentlig blitt bura inne flere mnd hadde han vist hvor fort det egentlig gikk... bånna jo japsespeedometeret i 60 sona :P men hadde heldigvis ikke måleinstrument :D men slu faen skulle jo prøve å få meg til å inrømme det for det :P ente opp med en bot på 80kmt...
Vedlegg
og et av motorrommet... (en dump som ikke er orginal der bare)
og et av motorrommet... (en dump som ikke er orginal der bare)
060517_213829.jpg (268.99 kiB) Vist 580 ganger
fant et til forresten...
fant et til forresten...
060319_162643.jpg (80.55 kiB) Vist 589 ganger

#174096  av arctic_celi

azt skrev:beholdt lappen takk og lov... burde jo egentlig blitt bura inne flere mnd hadde han vist hvor fort det egentlig gikk... bånna jo japsespeedometeret i 60 sona :P men hadde heldigvis ikke måleinstrument :D men slu faen skulle jo prøve å få meg til å inrømme det for det :P ente opp med en bot på 80kmt...
Kan banne på at hvis du har gjordt noe slikt i Bodø så har du blitt tatt fra lappen og bura inn.
(Her er det så polis stat at halle kunne vært nok)

Her får jo folk bot for å kjøre med parklys og tåkelys. (hele 2200kr)

#174152  av azt

arctic_celi skrev:
azt skrev:beholdt lappen takk og lov... burde jo egentlig blitt bura inne flere mnd hadde han vist hvor fort det egentlig gikk... bånna jo japsespeedometeret i 60 sona :P men hadde heldigvis ikke måleinstrument :D men slu faen skulle jo prøve å få meg til å inrømme det for det :P ente opp med en bot på 80kmt...
Kan banne på at hvis du har gjordt noe slikt i Bodø så har du blitt tatt fra lappen og bura inn.
(Her er det så polis stat at halle kunne vært nok)

Her får jo folk bot for å kjøre med parklys og tåkelys. (hele 2200kr)
for parklys og tåkelys får du jo her i oslo og..(på natta så klart)
jeg kunne like så godt mista lappen og blitt anmeldt, men innrømte at jeg liksom kjørte i 80 da, så fikk jeg bare bot, også slapp politiet å skrive noe anmeldelse og dritt... hadde sikkert fått igjen lappen etter 3 uker uansett da dem ikke hadde måling på meg..