TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bil pÃ¥ plass, luftfilter pÃ¥ plass

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #17392  av Alexander G

Endelig har jeg fått meg en grønn metallic mr2 91 mod til odel og eie,og da syntes jeg at det var på høy tid å melde meg inn her. Har jo drevet og myst her i snart to lange år. Bilen ble importert fra Tyskland og kom forrige torsdag. Har ingen bilder av bilen enda, det kommer, men meg og Erling fikk tatt et par bilder av luftfilteret når vi klesset det på.

Har hilst på en del av dere tidligere, var copiloten til Erling på begge japsetreffene på Våler.
 #17393  av chris

Alphonso skrev:Endelig har jeg fått meg en grønn metallic mr2 91 mod til odel og eie,og da syntes jeg at det var på høy tid å melde meg inn her. Har jo drevet og myst her i snart to lange år. Bilen ble importert fra Tyskland og kom forrige torsdag. Har ingen bilder av bilen enda, det kommer, men meg og Erling fikk tatt et par bilder av luftfilteret når vi klesset det på.

Har hilst på en del av dere tidligere, var copiloten til Erling på begge japsetreffene på Våler.
Knall :) Velkommen til gjengen, og grattis med skikkelig bil ;) Vi venter i spenning på bilder :)

#17395  av Mr2 Mk2

Godag Godag,og Grattis med ny bil mann!! :D

Hvor langt ned i lommeboken måtte du da?

#17396  av Alexander G

Erling skulle poste bildene med luftfilteret for meg, så det kommer vel i løpet av dagen.

Måtte grave ihel lommeboken, og trygle banken, for så å spa opp 102 store laken. Greit nok det, var og så på tre mr2oer i Bergen for 14 dager siden, og ingen av de var noe finere. Og de lå på samme pris nivå.

#17398  av Mr2 Mk2

Alphonso skrev:store laken. Greit nok det, var og så på tre mr2oer i Bergen for 14 dager siden, og ingen av de var noe finere. Og de lå på samme pris nivå.
102 er jo greit det,om bilen er fin...
En av dem i Bergen var rød og hadde litt gromme Felger ikke sant?

#17408  av Alexander G

litt gromme Felger? Tja, nei! Fem eikers borbet 16" eller 17" med litt impress. Falt ikke akkurat i god jord hos meg. Den andre røde eg så på hadde noen 17", vet ikke hvilke, lignet på sånne saab felger. 15 eiker delt opp i bolker på 3, så blir det på en måte sånn fem stjerners. Dårlig forklart, håper du forstår. Den tredje eg så på var en mg-blå, omlakkert, var opprinnelig rød, den blir sikkert skjønn med litt steinsprut her og der.
Og så skulle han ha 130 for den. Blir litt skeptisk med en gang bilen er omlakkert eg.

#17410  av Mr2 Mk2

var det denne kanksje?
Vedlegg
røde.jpg
røde.jpg (7.74 kiB) Vist 6071 ganger

#17416  av erling

"Alphonso"?? :lol: Jaja, noen må vel hetta det og.. Begynne å trylle og sage damer i to neste.. :D

Ble jo nokså billig kit tilslutt detta, eller hur? Greit når man bygger alt selv, bare selve filteret som koster. Man måtte jo guffe litt Autosol på røret da, det måtte jo skinne.. :)

Ehh, bilen din ser blå met. ut på bildene.. Det var jo ganske crazy in the head.. :D
Vedlegg
Bilde 006-2.jpg
Bilde 006-2.jpg (61 kiB) Vist 6064 ganger
Bilde 004-2.jpg
Bilde 004-2.jpg (47.75 kiB) Vist 6064 ganger

#17417  av Mr2 Mk2

erling skrev:"Alphonso"?? :lol: Jaja, noen må vel hetta det og.. Begynne å trylle og sage damer i to neste.. :D
Syns dte er bedre om man heter sitt virkelige navn,så det er lettere å holde styr på :oops:

#17419  av erling

jostein skrev:
erling skrev:"Alphonso"?? :lol: Jaja, noen må vel hetta det og.. Begynne å trylle og sage damer i to neste.. :D
Syns dte er bedre om man heter sitt virkelige navn,så det er lettere å holde styr på :oops:
Når jeg tenker meg om, passer jo nicket bra. Det kan være det nye navnet fra i dag. :D

#17431  av @lpher

Hey! Be nice!...jeg liker nicket hans jeg! ;-)
Reminds me of another nick...cant remember which one though ;-)

Congrats...med ny bil Alphonse ;-)

@lpher
Sist redigert av @lpher den 20 sep 2003 21:11, redigert 1 gang totalt.

#17435  av MRQuoc

@lpher skrev:
Reminds me of another nick...cant remember which one ;-)

@lpher
we have told you before, but you keep denied it, you have to change your memory .. old dirty bastard like you need refreshment :mrgreen:

#17439  av chris

MRQ skrev:
@lpher skrev:
Reminds me of another nick...cant remember which one ;-)

@lpher
we have told you before, but you keep denied it, you have to change your memory .. old dirty bastard like you need refreshment :mrgreen:
Haha!!! :mrgreen: :mrgreen:

#17467  av MR2turbo

Hei og velkommen :) jeg har sikkert hilst på deg på japsetreffet? husker ikke helt.. Gratla med bil, da :D

#17468  av @lpher

MRQ skrev: old dirty bastard like you need refreshment :mrgreen:

Skal du spandere Cola på meg sier du? ;-)
Chris skrev:
Haha!!!
Laugh it up, Fuzzball! ...du kommer etter du også! ;-)

@lpher