TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• mange som kan gÃ¥ pÃ¥ en smell med mitt nye prosjekt hehehe

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #173958  av TOYPARTS

Har en 90model patrol som motoren tok kvelden i her for et par uker siden, det står en 2,8 turbodiesel i den som heter rd28, etter litt tenking frem og tilbake på om jeg skulle fiks den eller bytte den, kom jeg frem til at jeg egentlig ikke hadde tid til å fikse den så jeg vil bytte den, og siden jeg ikke er særlig flink å ta på meg for mye ting, og eller ha oppetter ørene med egne ting, så måtte det gå som det gjore nå, det ble bestilt hjem et komplett skyline frontcut fra skyline r33 gts med 2,5 (rb25) turbomotor, så nå er planen å montere den motoren i patrolen, som dere sikkert allerede har funnet ut så hadde det jo garantert vært MYE raskere å fikse den som står i fra før, men da blir den jo ikke så gøy å ha til bruksbil.... hehehehehe gleder meg til å komme i gang, fronten er kommet på tunet og på torsdag tar jeg ut den gamle motoren min hehehe

Tenk å bli frakjørt av den store brakke i sommer da hehehe

#173977  av cs2451

hehe. konge syktprosjekt. Er jo en del hiluxer som går med 2jzgte motor. du kan jo ikke være dårligere enn dem :twisted:

#174237  av daniel

ja dette her blir bra.. du var på treffet på vestkanten forleden sant?? eller var innom.. var jo en med en stor grå patrol der då..

#174239  av TOYPARTS

daniel skrev:ja dette her blir bra.. du var på treffet på vestkanten forleden sant?? eller var innom.. var jo en med en stor grå patrol der då..
Var ikke meg nei, bilen har stått i 2 uker

#174241  av daniel

ja men treffet var jo for et par månder siden..

#174242  av daniel

var kansje ikkje et par månder, men hvis eg ikkje tar helt feil, var det i begynnelsen på april.. men dette var vel en prosjektråd.. så nok om det..
 #174250  av James

TOYPARTS skrev:

Tenk å bli frakjørt av den store brakke i sommer da hehehe
hehe! Faen kor rått! Gleder meg til å se den når ann blir klar! :twisted:

#174304  av TOYPARTS

er godt i gang nå hehehehe begge motorene er på gulvet og klar til ombygging 8)

#174464  av sleeper

du får ha lykke til da! :D

legg ut noen bilder når du nærmer deg da! :wink:

#181329  av daniel

skjedd noe mere her??

#199520  av turbokjell

Åssen går det med patrolen?

#199598  av Ivar

turbokjell skrev:Åssen går det med patrolen?
Tror den er solgt...