TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#174461  av Andy_Celica

sleeper skrev:
Andy_Celica skrev:
celicat23 skrev:Jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger.....ARGH!!!!!!!! JEG VIL HJEM!!!!!!!!!!
Da er vi 2. jeg jobber til klokka 8. åååååå kjipt! :evil:

fått meg ny jobb jeg, syntes den er helt sjef jeg! :D
Gratulerer! :D
Hvor da?

#174468  av Rollaole

Veit dere hva som suger enda mer enn jobben?
Det er skole! :?

Men nå er det helg! og neste helg er det GATEBIL!! :D

#174474  av celicat23

Andy_Celica skrev:
celicat23 skrev:Jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger, jobben suger.....ARGH!!!!!!!! JEG VIL HJEM!!!!!!!!!!
Da er vi 2. jeg jobber til klokka 8. åååååå kjipt! :evil:
Begynte å jobbe 06:00 i dag, og drar hjem nå 18:30. Ikke fordi jeg er ferdig - men fordi jeg er dritt lei. Grunn god nok for meg. Og siden jeg er leder for min avdeling, så sier det seg selv: NÅ er det helg.

#174478  av sleeper

Andy_Celica skrev:
sleeper skrev:
Andy_Celica skrev: Da er vi 2. jeg jobber til klokka 8. åååååå kjipt! :evil:

Hvor da?
hydro, beredskapen... (røykdykker! :D )

#174491  av Andy_Celica

sleeper skrev:
Andy_Celica skrev:
sleeper skrev:
Hvor da?
hydro, beredskapen... (røykdykker! :D )
Det høre jo kult ut da! :D

Ihvertfal bedre en å stå og selge mobiler fra klokka 1 til klokka 8

#174496  av sleeper

håper det ivertfall.. :wink:

#174529  av celicat23

Andy_Celica skrev:Ihvertfal bedre en å stå og selge mobiler fra klokka 1 til klokka 8
Mobiler? Jeg er skikkelig anti-fjortiss, og vil ha en mobil telefon som jeg kan:

A.) Ringe med.
B.) Sende og mota sms.

Driter fullstendig i bilder, ringelyder, farger, og tull. Tenkte på å kjøpe meg en nokia 1110. Your thoughts?

#174540  av Andy_Celica

celicat23 skrev:
Andy_Celica skrev:Ihvertfal bedre en å stå og selge mobiler fra klokka 1 til klokka 8
Mobiler? Jeg er skikkelig anti-fjortiss, og vil ha en mobil telefon som jeg kan:

A.) Ringe med.
B.) Sende og mota sms.

Driter fullstendig i bilder, ringelyder, farger, og tull. Tenkte på å kjøpe meg en nokia 1110. Your thoughts?
Kjøp deg en Nokia 1101 (1110 er feil) Eller 3120. Vil heller anbefalle denne pga at den har fargeskjerm, og er vel hakket bedre å bruke, og tror du ville blitt mere fornøyd med denne!

#174541  av arctic_celi

celicat23 skrev:Mobiler? Jeg er skikkelig anti-fjortiss, og vil ha en mobil telefon som jeg kan:

A.) Ringe med.
B.) Sende og mota sms.

Mulig jeg fornærmer noen nå men...:
Min oppfatning at de folkene som bestandig har nyeste/kuleste mobilen er egentlig folk som ikke har så forferdelig mye penger...
Så synd at de må bruke de pengene på noe slikt... når de egentlig burde bruke det på noe helt annet.

For meg et ikke mobil status symbol... det er egentlig det motsatte.

#174547  av Andy_Celica

arctic_celi skrev:
celicat23 skrev:Mobiler? Jeg er skikkelig anti-fjortiss, og vil ha en mobil telefon som jeg kan:

A.) Ringe med.
B.) Sende og mota sms.

Mulig jeg fornærmer noen nå men...:
Min oppfatning at de folkene som bestandig har nyeste/kuleste mobilen er egentlig folk som ikke har så forferdelig mye penger...
Så synd at de må bruke de pengene på noe slikt... når de egentlig burde bruke det på noe helt annet.

For meg et ikke mobil status symbol... det er egentlig det motsatte.
Du har ganske riktig der faktisk. (IKKE ALLTID) men ser ganske ofte folk som har lite penger som skal kjøpe det nyeste og beste!

Pga de tror telefoner gir en slags status, dyr tlf (=mye penger)

Men sånn har verden blitt.

Ser bare på meg selv, kan velge hvem tlf jeg vil i butikken, men velger ikke det beste. når jeg tar meg ut en tlf gidder jeg ikke engang å bytte ringetone engang, bruker den som det er.

Det er mere slit en det som virkelig er nødvendig.
En tlf skal ringes med! men det er sikkert fordi jeg er rundt telefoner 8 timer om dagen.

HUSKER selv når jeg begynte å jobber der, tokk alltid med meg det beste og brukte det. men til slutt gadd jeg bare ikke. Men sånn blir det vel alltid med tiden, spesielt når det omgåes så ofte.
Sist redigert av Andy_Celica den 19 mai 2006 23:57, redigert 1 gang totalt.

#174548  av celicat23

Andy_Celica skrev:Kjøp deg en Nokia 1101 (1110 er feil)
http://www.nokia.no/phones/1110/

Sikker? :-)

Men, uansett - går nok for den. 2 farget skjerm, og ingen MMS? TAKK! Akkurat hva jeg har lett etter!!!

On a different note...

Sitter å vurderer og oppgradere digital kameraet litt. 4mpixel canon ixus 40'n er fint, men jeg sitter med ett urimelig sug etter noe bedre. Sett mye på Canon Powershot S2 iS, Canon digital ixus 750, og canon powershot A620. De ligger rundt om kring i pris regionen jeg kunne tenkt meg å bruke. Speilrefleks hadde vært sjeft, men er unødvendig dyrt.

Etter å ha lest omtalene av alle 2 kameraene på http://www.dpreview.com, så kunne jeg ikke noe annet enn å skjønne ut ifra hva de skrev at A620 tar de beste bildene. Men når jeg ser på prøve bildene de har tatt med kameraene, så syns jeg det ser ut som S2 iS og 750 tar bedre bilder.

A-bli-gal.

#174550  av Andy_Celica

celicat23 skrev:
Andy_Celica skrev:Kjøp deg en Nokia 1101 (1110 er feil)
http://www.nokia.no/phones/1110/

Sikker? :-)

Men, uansett - går nok for den. 2 farget skjerm, og ingen MMS? TAKK! Akkurat hva jeg har lett etter!!!

On a different note...

Sitter å vurderer og oppgradere digital kameraet litt. 4mpixel canon ixus 40'n er fint, men jeg sitter med ett urimelig sug etter noe bedre. Sett mye på Canon Powershot S2 iS, Canon digital ixus 750, og canon powershot A620. De ligger rundt om kring i pris regionen jeg kunne tenkt meg å bruke. Speilrefleks hadde vært sjeft, men er unødvendig dyrt.

Etter å ha lest omtalene av alle 2 kameraene på http://www.dpreview.com, så kunne jeg ikke noe annet enn å skjønne ut ifra hva de skrev at A620 tar de beste bildene. Men når jeg ser på prøve bildene de har tatt med kameraene, så syns jeg det ser ut som S2 iS og 750 tar bedre bilder.

A-bli-gal.
:oops: sorry, men tror ikke den egentlig har kommet til norge enda, men sikkert snart, pleier alltid å få en mail av nokia når det kommer nye modeller.

Men ser jo at du har rett.

Vi selger oxo canon kameraer, og jeg har selv ixus 40 (forresten veldig bra kamer) men jeg holder litt på ixus 750 jeg, synes det er et topp kamera.

Men det var jo veldig bra alternativer det du kom med der da! :D
Så du får ha lykke til med velginga. men ihvertfall har prøvd ixus 750 og det er knall!

#174552  av Andy_Celica

celicat23 skrev:

A.) Ringe med.
B.) Sende og mota sms.

Var inne på sidene til leverandørene våre nå og 1110 hadde vi ikke mulighet for å bestille enda, hadde ikke blitt lagt ut ihvertfal!

Men da er den sikkert rett rundt kvartalet :D

#174556  av Erlend

Kommet enda et spekulasjonsbilde av nye Supra nå... Vet ikke om dere har sett det ennå. Oktober 2007 visstnok :) Synes den ser rå ut jeg! Håper den blir seende noe lignende ut :)
Vedlegg
supra article.jpg
supra article.jpg (106.16 kiB) Vist 376 ganger
  • 1
  • 185
  • 186
  • 187
  • 188
  • 189
  • 1174