TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• mitt langtekeling prosjekt... snart pÃ¥ veien........

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#165008  av pkgrette

hei nå har den stått stille i hele vinter så nå er den tatt ut av vinter lagring.. har skaffa ny girkasse så etter vert så må jeg få inn den.. hehe.. tar lang tid med meg.. nå er den i verfall nede i verkstedet da:D:D. gleder meg til og lufte den til sommern ..pga mitt andre prosjekt tar dette litt tid.. har performans prosjekt dete r mr2 også er det prjosjekt lyd og det er en nissan 100 nx kansje det er litt teit at jeg har 2 forskjellinge merker men f da det er japansk kvalitet begge delene.. og det er de 2 minste sportsbilene firmaene har laget trur jeg..

#165250  av Anders gullstein

Dette ser da ganske bra ut. Likte det du gjorde med felgene, passet perfekt. Men tror du har satt rotasjonretningen på hjula feil, så sånn ut fra det ene bildet.

Er ikke helt inn for led kittet ditt da, men det er jo smak og behag :wink:

#165308  av pkgrette

det har jeg solgt .. hehe men er bare ferdig og lakke 2 felger derfor rotasjons retning feil .. bare vent

#166794  av pkgrette

nå er alle felga lakka jeg har starta og ta ut girkassa :lol: så det går litt framover..

#174884  av pkgrette

var ute og kjørte med bilen på 17 mai hehe det var digg azzå andre gangen på 2 år:D første gangen det får bra:D:D

lyden blei pervers .. 1- 1,5 meter med rustfrittrør fra insug til filter gjør susen:D
Vedlegg
IMG_5166.JPG
IMG_5166.JPG (56.98 kiB) Vist 972 ganger
bilen min
bilen min
IMG_5165.JPG (51.35 kiB) Vist 972 ganger

#174887  av pkgrette

litt ekkelt på ligge breit:P med løse seter skal jeg si dere..( dem skal settes fast men når bilen først gikk når kl var 10 på kvelden 16 så gadd jeg ikke spørre nabon om og låne sveiseapperatet..

#238111  av pkgrette

nå har dette prosjektet stått mye stille men nå går kapitalen riktig vei og jeg har starta med den på nytt.. har bestilt en del streio som skal inn også er stolene sveiset. og nå er orginal leppa bestilt den 88 så det blir bra glesder meg til den er på veien med skilter. definetivt med prøveskilt 17 mai:D:D

#241494  av pkgrette

nå en oppdatering det trengs hehe :lol:
første jeg gjore var å få motoren til å gå sikkelig byttet alt av vesker.
så har jeg montert sporingsbrikke i den hehe kjekt vis den blir stjålet.

så har jeg fått på felger 17" vet ikke hva dere syns men jeg syns det blei bra

annlegg har jeg fått in støpt for første gang glasssfiber det blei bra til å være første gang syns nå jeg da. hehe

så har jeg bestilt leppkit :D gleder meg til jeg for det.

så har jeg monter alarm.

vidre planer er
-leppekit
-coliover
-lakk
alt dette kommer når penga er der:D ser fromver omt skilt og skrøken bil hehe

#241496  av pkgrette

bilder
Vedlegg
stolene og basskassa
stolene og basskassa
Bilde073.jpg (281.88 kiB) Vist 971 ganger
basskassa
basskassa
Bilde061.jpg (279.74 kiB) Vist 957 ganger
felger
felger
Bilde000.jpg (268.27 kiB) Vist 975 ganger

#241497  av Larsen

Det ble jo virkelig pent det da!

#241499  av pkgrette

og lowrise ... seff er instalert hehe det blei pent syns jeg..

#241500  av pkgrette

og lowrise ... seff er instalert hehe det blei pent syns jeg..

#241576  av Doffen696

Hvor skaffet du deg setene fra og hva betalte du?

#241673  av pkgrette

hei de stolen fikk jeg for en jobb jeg gjore men. er på leit etter rette 87+ stoler.. som jeg skal trekke i skinn. så skal jeg selge de setene med justerbart rygg og fram og tilbake:D:D

det er også en av planen framover

#241701  av ArildM

Kan jo bytte stoler jeg å du 8)