TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hel lakkering i morgen, trenger tips

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #174982  av cappuccino

har satt på styling på bilen min nå, og skal sendes til lakkering i morgen,og er ikke helt sikker på hvordan farge jeg vil ha.
Noen som har noen bilder av diverse lakk typer, tenkte å gå får perlemor, så post alle bilder dere har med dette :P

#174983  av dca

matt svart...kan bli veeeldig rått og det kan bli kjipt..

men ellers...bra du spør i god tid! :lol:

#174988  av cappuccino

hehe. tenkt masse egentlig, men er liksom ikke 100% sikker. tenkte å gå for svart/lilla perlemor. men kanskje noen andre farger er bedre.
Var meningen at jeg ikke skulle få lakkert den så fort heller, fortere jo bedre da :) slipper jeg å kjøre rundt med ulakkert styling.
men finner ikke så mange bilder når jeg søker rundt. :(

#174990  av Andy_Celica

cappuccino skrev:hehe. tenkt masse egentlig, men er liksom ikke 100% sikker. tenkte å gå for svart/lilla perlemor. men kanskje noen andre farger er bedre.
Var meningen at jeg ikke skulle få lakkert den så fort heller, fortere jo bedre da :) slipper jeg å kjøre rundt med ulakkert styling.
men finner ikke så mange bilder når jeg søker rundt. :(
Svart blank, gjerne med effekter, synes det er sykt kult.

#174992  av Larsen

ville gått for svart matt eller rød candy lakk jeg.

#174993  av cappuccino

flere sier svart matt :|
noen bilder ?

#174995  av Andy_Celica

her er en svart matt, synes du skal ta blanke jeg da men
Vedlegg
mr2
mr2
mattmr2.jpg (56.92 kiB) Vist 2119 ganger

#174996  av cappuccino

hmm,. ikke helt sånn jeg vil ha nei :P
tror jeg fortsatt går får perlemor.
Post gjerne bilder av dette hvis dere finner.

#175047  av Andy_Celica

cappuccino skrev:hmm,. ikke helt sånn jeg vil ha nei :P
tror jeg fortsatt går får perlemor.
Post gjerne bilder av dette hvis dere finner.
,

litt off topic, menjeg har aldrig sett bilen din i verken fredrikstad eller sarpsborg!

#175057  av Erlend

Rød candy, caribbean blue, blank svart med perleeffekt, Steel Mist Gray (veldig fin originalfarge på MR2), oransje og som du sier, lilla med litt effekt i... Bare ikke herm etter Markus da :mrgreen: Ser jo flere og flere MR2er med lavbudsjettsetterligninger av den lakkjobben...

EDIT: Bilder...

Candy Apple Red Bilde

Caribbean/Tropical Blue BildeBilde

Black Diamond Pearl(Subarufarge) Bilde

Steel Mist Gray BildeBildeBilde

Oransje:http://bilder.mobile.de/images/autos/18 ... 912_1.bild

#175154  av VeilSide

Neinei ... aldri lakk bilen rødt. Det er bare så stygt. Ingen som vil ha rød bil. Så ikke lakk rød :wink:

Men du skriver i overskrifta, "Trenger tips"? Nå har jeg 0 peiling på hvalsags styling du har kjøpt deg men jeg hadde iallefall kjørt med stylinga på slikt den kunne fått sprukket seg ferdig. Mesteparten av glassfiberprodukter kan vri seg og sprikke. Det er ikke snakk om noe sånnt oh shit, big mother f**** sprekk men det kan være at du ser det om du leter etter. Samt det å få behandlet stylinga godt før lakking er også bra å tenke på. Jeg har lest ett par tips men husker ikke noenting nå men enkelte har noen sånne småting dem gjør med styligna før dem lakker. MEN ... her kommer det litt an på bruken. Skal du på bane så lakk og kjør. Da blir det jo alltids skraper uansett ;)

#175201  av ErikG

Deep purple pearl er sinnsykt fett. Har ikke bilde, men søker du på google finner du sikkert noe :D

#175276  av cappuccino

Andy_Celica: har kjørt en god del rundt i fredrikstad, og jobber i sarpsborg så kjører en del der også :P ganske lett å se med de stripene på bilen også :P.

Erlend: takk for alle bildene, mange fine forslag der ja :D veldig fine farger.

send gjerne inn flere bilder hvis dere har.

VeilSide: har shogun styling, men side skjørtene passer ikke, men han kunne kutte og tilpasse hvis jeg ville, men ville ta litt tid og penger bare.
Hva syns dere, er side skjørtene et must ?

#175278  av Andy_Celica

Hvis du har siedkjørter vil den se mere gjenomført ut, et litt finere preg på bilen, hadde satsa på de hvis jeg hadde vært deg, hvis du har råd til det da selvfølgelig!

Men hvor i særp jobber du da?

#175329  av cappuccino

jobber på borregaard :P men skal begynne å jobbe i fredrikstad nå, på gyproc ved øra.

får ganske rimelig pris på hel lakkering med pærlemor + nedpussing av hele bilen. penger er vel ikke noe problem,
men tror de kan være litt i veien når jeg lukker opp og igjen døra, at lakken faller av der med en gang.
da blir det liksom ikke så fint :| men men, skal snakke litt mer med han i morgen.