TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• En liten GT4 kunkurranse?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#131843  av CelicaTurbo

er nå forsåvidt en ganske god tid med tanke på bilen han har kjørt, selv om kriteriet for disse andre tidene var en MR2 ;)

#131885  av ToyThom

TheStig skrev:hehe, ja folk har kjørt både 15 og 20 sekunder raskere
Detter er nok ikke min beste tid, men god tid for å være Pick-Up

Beste tiden er 6.31 med Castrol Tom`s Supra

#137630  av sleeper

kan dere ikke prøve med formel 1 bilen da?

har greid 5.38 med ratt og pedaler! :D (går an og kjøre en del forteere med perfekt kjøring!!)

#137786  av ToyThom

Har ikke fått den enda, men Minolta Toyotaen skal vist gå MYE bedre... Men jeg må orde lit på downforcen å litt sånnt.. Spinner som faen og vanskelig å styre over 250km!!! MEN SATAN FOR EN BIL 8)

#137826  av sleeper

det finnes biler der som går mye bedre i fart men de ligger dårligere på veien!

#137892  av Anders gullstein

Har en tid på 5:32 med GT-One, tett etterfulgt av 5:36 med Minolta Toyota'n. Har et enormt forbedringspotensiale, men det er ikke lett å få til en ren runde.

#137903  av sleeper

prøv med formel bilen da!!

#138012  av Anders gullstein

sleeper skrev:prøv med formel bilen da!!
Må bare vinne den først :wink:

Noen som vet hvilket race en vinner den på? Har noen langdistanser igjen å kjøre, samt et par driving missions. Klarer kanskje å få runda det før jul :roll:

#138036  av sleeper

det er på en av de 24 timers løpa!

#148487  av jsun

Fort er bra, men BREDT er bedre :D
Skyline 33 (min favoritt) og DRIFTING på GT4.
Vedlegg
Skyline2.jpg
Skyline2.jpg (99.11 kiB) Vist 196 ganger

#165151  av jsun

Er man sykmeldt, og kjeder seg litt.... hva med å blåse liv i denne linken :wink:

Kjørte Nur. for 2. gang nå, med "min" bil, Celica T23.
Kom ned på denne tiden........ litt igjen til MR2 ser jeg.
Vedlegg
Nur.jpg
Nur.jpg (78.6 kiB) Vist 196 ganger

#175562  av Goose

litt gammel post men bruker dere ratt og petaler eller?

mulig at bare jeg som ikke takler håndkontrollene til spillconsolene :roll:

Har kun prologic eller hva den heter av GT4 og få¨r ikke til en demn shit. :roll:

#175585  av CelicaTurbo

jeg bruker vanlig stikke ihvertfall, men ratt med skikkelig motstand føles definitivt mye bedre de gangene jeg har kjørt med det så tror nok det er en fordel men ikke at det gjør spesiellt mye forskjell akkurat.. Er lenge siden jeg har spilt det spillet nå men har fundert på å finne det frem igjen :)

#175641  av chris

Jeg kjører stort sett med vanlig stikke, men innimellom kobler jeg opp rattet og satser :D

Har rek på 6.48 på Nurburgring med Mercedes 190E Evo (uten trim av noe slag, altså standardutførelse under time trial).. harde racingdekk og hjelpemidler av.

Kjørte 6.13 med en sånn værsting 350Z også, men merca er mye mer gøy å kjøre :D

#175658  av Goose

Da er det bare meg som må enten ha ratt eller kastatur og som ikke takler de ubrukelig håndkontrollene. :roll:

Har aldri problemer i bil spill bare jeg har tastatur, men den stikka der gjør bare masse f#¤kap mot meg.