TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hel lakkering i morgen, trenger tips

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#175334  av celicat23

Har enda ikke sett en penere mr2 mk2 enn denne. Nydelig farge kombinasjon.
Vedlegg
2.toyota_mr2_white_alexcho1.jpg
2.toyota_mr2_white_alexcho1.jpg (27.48 kiB) Vist 2910 ganger

#175367  av Andy_Celica

celicat23 skrev:Har enda ikke sett en penere mr2 mk2 enn denne. Nydelig farge kombinasjon.
Den var ganske sprek den! er det ikke samme som tt en din?

#175400  av celicat23

Andy_Celica skrev:
celicat23 skrev:Har enda ikke sett en penere mr2 mk2 enn denne. Nydelig farge kombinasjon.
Den var ganske sprek den! er det ikke samme som tt en din?
Hyyyyysj da! :) Joa, det er noe av det samme :-)

#175540  av Erlend

Noen som snakka om flere bilder? :D Er enig i at lilla blir dritbra... spesielt noe ala denne:

Bilde

Hva med en grønn en?

Bilde

Oransje er definitivt tøft! Dårlig bildekvalitet på denne, men man skjønner tegninga:

Bilde

En variant av oransje er jo kobber, veldig rå farge!

Bilde
 #175621  av torjusrr

synes du skal gå for den.. sykt fet farge, det er iallefall min mening...

#175715  av cappuccino

takker for alle bilder.
Har bestemt meg får å gå for en ganske svart pærlemor med litt lilla i. tror det skal bli bra :D
Så skal han lakke en mr2 logo foran på fangeren, som du ikke skal se så tydelig, men i sol lyset skal det liksom skinne frem :) håper det blir bra.
skal poste noen bilder når jeg får den tilbake, forhåpentlighvis søndag :D

#175735  av Erlend

cappuccino skrev:takker for alle bilder.
Har bestemt meg får å gå for en ganske svart pærlemor med litt lilla i. tror det skal bli bra :D
Så skal han lakke en mr2 logo foran på fangeren, som du ikke skal se så tydelig, men i sol lyset skal det liksom skinne frem :) håper det blir bra.
skal poste noen bilder når jeg får den tilbake, forhåpentlighvis søndag :D
Det høres veldig bra ut! Tror det blir veldig flott. Moro idè med lakkert logo, kreativt!

#175803  av Fredrik

Bilder kreves når den er ferdig.. :)

#177460  av ventreC

Hvordan går det med bilen nå? Ble den ferdig i helga? Du har vel hatt det så travelt med å kjøre rundt i bilen nå at du ikke har hatt tid til å oppdatere oss med bilder? :wink:

#180025  av jumbo

Billder, hvor er dere! :mrgreen:

#183073  av adrian

jeg skal også lakkere bilen min i samme farge tenkte jeg. måtte du betale mye for jobben og gjorde du noe arbeid selv før du sente den til han som skulle gjøre jobben? trenger svar ganske fort sia jeg har tenkt å gjøre dette i begynnelsen av juli