TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kan noen photoshoppe? Supra MKIII+ TD Drifz

• Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #165502  av Turbotrille

Hei, kan noen komme med noen tanker og meninger angående dette???

Jeg har lett og lett etter felger til supraen, men klarer aldri å bestemme meg, men nå har jeg funnet noen felger som jeg tror kanskje kan passe til bilen, og da må jeg ha litt hjelp.

Om noen kan photoshoppe disse felgene på denne bilen er det første..

Også lurer jeg på hvordan det vil bli med 8.5+9.5*18 ET35 med 225/40 foran, og 255/35 bak, eller om jeg skal gå for 9.5*18 både foran og bak med f.eks 235/40???
Vedlegg
kin1.jpg
kin1.jpg (32.78 kiB) Vist 2375 ganger
td_drifz.jpg
td_drifz.jpg (22.67 kiB) Vist 3142 ganger
Sist redigert av Turbotrille den 23 mai 2006 20:47, redigert 1 gang totalt.

#165887  av TOYPARTS

rett farge også, gå for 9 bak

#165901  av Svinball

Hehe... Enorme kunnskaper på denne karen... ;)
Har lagt inn kantskader for deg, sånn at du ser hvordan de ser ut om noen måneder... 8)
Vedlegg
Trille.JPG
Trille.JPG (48.28 kiB) Vist 3075 ganger

#175513  av Turbotrille

Har sett disse felgene LIVE idag, og tror nok jeg med sikkerhet kan si at det blir disse hjulene på bilen ja...

Men en litt bedre photoshop hadde ikke vært å forakte nei.. ;)

#175518  av BrennaRacing

En jeg kjenner har akkurat kjøpt seg sånne felger...Han har s13 da..Kule de, men syns ikke svarte felger er no kult på svarte biler :) Men smaken er som baken :D

Hvis du vil se bilder så ligger det her:
http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.ph ... highlight=

#175525  av celicat23

Vær klar over at det er ikke all verdens "finnish" på de felgene. Gikk over og vasket og polerte de (jeg har de i 8,5x19") og fant mye humbug her og der. Merker, ujevnheter i lakken, dårlig lakkering osv.

De ser ut som billig felger, men er ikke helt priset som billig felger.

Her har du en photoshop.....
Vedlegg
kin1 copy.jpg
kin1 copy.jpg (34.84 kiB) Vist 2398 ganger

#175563  av Turbotrille

Har sett felgene idag, men akkurat det spiller ikke all verdens med rolle, syns de var bra jeg, kanskje et lag med klarlakk hadde gjort seg før montering.

Takk for hjelpen Celicat23. :)

#175759  av lexusmann

Altså, hvis man må ha klarlakk på nye felger, ja da kan de ikke være rare greiene...men, er jo bare min mening...

#175842  av Turbotrille

Det kan faktisk ofte være lurt, mye lettere å holde reint da. :)

Spesielt Compomotive felger, de er jo laget for rally/racing, så de er det veldig dårlig finish på, men med et ekstra lag med klarlakk blir de helt strøken, kan lett være slik med litt andre typer felger også. ;)

#175883  av Andy_Celica

Turbotrille skrev:Det kan faktisk ofte være lurt, mye lettere å holde reint da. :)

Spesielt Compomotive felger, de er jo laget for rally/racing, så de er det veldig dårlig finish på, men med et ekstra lag med klarlakk blir de helt strøken, kan lett være slik med litt andre typer felger også. ;)
Hva er størelsen, boltsirkel, og innpress på de gamle felgene dine?

#175995  av Turbotrille

De gamle er vel ikke så mye til felger, er noen stygge 16" felger, vet ikke innpress.
Boltsirkel er 114.3*5.