TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kolonne til ACR i juni... sørfra!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#175438  av sindrejl

VeilSide skrev:Noen som forresten er flinke til å estimere ca hvor lang tid diverse strekk kan ta? F.eks Stavanger - Oslo, Oslo - Trondheim, Stavanger - Trondheim direkte?

Er ikke helt sikker på hvaslags reiserute som er å foretrekke men med litt input så skal jeg greie å bestemme meg for noe iallefall ;)
http://www.visveg.no
http://www.gulesider.no

står både avstand og ca kalkulert tid om du kjører sakte :P hvilke strekker du burde ta er vanskelig å si, er jo en rute fra stavanger direkte over fjellene, men de fleste velger å kjøre rundt oslo.

#175468  av VeilSide

Det er jo erfaring av hvilke tider folk har brukt som gjelder. Estimerte tider er jo bare jalla :P

Tenkte å bremse bilen på mandagen etter ACR her men er litt i tvil om det er noe jeg rekker. Samt jeg funderer på å kjøre alt i ett strekk eller ta en ekstra dag og ta en tur innom Sverige (kanskje kjøre via Sverige nordover?)

#175556  av CS

chris skrev:
CS skrev:Jeg slenger meg også med! :)
Du henger med oss fra IKEA på fredag morgen?
Det gjør jeg :wink:

#175639  av chris

VeilSide skrev:Det er jo erfaring av hvilke tider folk har brukt som gjelder. Estimerte tider er jo bare jalla :P

Tenkte å bremse bilen på mandagen etter ACR her men er litt i tvil om det er noe jeg rekker. Samt jeg funderer på å kjøre alt i ett strekk eller ta en ekstra dag og ta en tur innom Sverige (kanskje kjøre via Sverige nordover?)
Via Sverige nordover?? Du skal jo henge med oss fra Trondheim jo! :P

#175640  av chris

CS skrev:
chris skrev:
CS skrev:Jeg slenger meg også med! :)
Du henger med oss fra IKEA på fredag morgen?
Det gjør jeg :wink:
Du står i lista ;)

#175739  av Little Papa

Regn med en 200sx og en S2000 fra rissa som dukker opp på steinkjer

#175755  av VeilSide

kurtis skrev:Kommer også flere Impreza fra østlandet som henger seg på oss
Når kjører dere nordover? Som jeg har nevnt tidligere i tråden funderer jeg og madammen først å ta turen til Østlandet og Sverige og så reise nordover. Regner med å være på østlandet natt til torsdag en gang og eventuelt overnatte og så reise videre.

#175785  av kurtis

VeilSide skrev:
Når kjører dere nordover? Som jeg har nevnt tidligere i tråden funderer jeg og madammen først å ta turen til Østlandet og Sverige og så reise nordover. Regner med å være på østlandet natt til torsdag en gang og eventuelt overnatte og så reise videre.
Vi starter fra Ikea i Trondheim ca kl 07.00

Regner med de som kjører i fra oslo, drar rundt midnatt natt til Fredag

#176051  av chris

Little Papa skrev:Regn med en 200sx og en S2000 fra rissa som dukker opp på steinkjer
Notert ;)

#176052  av chris

Det er notert. Aner ikke hvor mange? Ikke at det har så stor betydning, men greit å vite. Viktigste er at de er på IKEA til kl 7 som alle andre :D

Ser ut til å bli en rimelig FET kolonne det her :D

#176063  av VeilSide

Prøveskilta er nå kjøpt eg betalt 8)

Så var det bare å få klistra på Toyotamerket jeg har kjøpt meg ;)

#176099  av richeros

Det begynner å spøke seriøst for min del i dette. Bilen er rett og slett ikke klar. Driver å pusher ting så godt jeg kan men det ser ikke bra ut. Gir meg ikke så lett da....

#176668  av chris

richeros skrev:Det begynner å spøke seriøst for min del i dette. Bilen er rett og slett ikke klar. Driver å pusher ting så godt jeg kan men det ser ikke bra ut. Gir meg ikke så lett da....
Er bare å stå på!! fortsatt 11 dager igjen! :D

#176675  av Tomera

Kommer nok kjørende i møte med kolonna å slår følge ett stykke nordover! :D :wink:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 14