akkurat den diskusjonen om trondheimsbilene er over for lenge siden så ikke ta den opp igjen. Den nye klubben er ment som et bedre tilbud for de som har vært velkommen her lenge, og fremdeles er velkommen. Å være medlemsskap i ts-ogn krever ikke masse motor eller bakhjulstrekk, for min del karakteriserer jeg en 115hk Celica som sportsbil for det er ikke ytelsene det kommer ann på men sjelen som ligger bak skapelsen av bilen

TS-OGN er her for alle som er interessert i sportsbiler generellt, og har vært det siden klubbens skapelse som mr2ogn for straks 5 år siden. At tscn planla å utvide sitt spekter er ukjent for de fleste, det er kanskje uheldig at to klubber prøve å etablere seg på samme marked samtidig men så kan man ikke forvente at Goose nå avslutter sitt prosjekt pga at tscn kommer frem i lyset med sine tanker. Akkurat den saken er vel heller et resultat av uheldig timing.
At jeg blir beskyldt for å sensurere alt som har med tscn er surt for det er langt fra tilfellet, men åpen konflikt om klubbenes forhold er unødvendig og blir derfor fjernet av diplomatiske grunner. Derfor er den diskusjonen nå over og avsluttet for denne gang.