TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvite blinkers

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#166817  av RejecteD

Hadde tenkt å bestille nå, men da sendte jeg mail til de. Og fikk beskjed om at jeg måtte betale med:

"International customers may only pay with American express, an international
money order, or western union."

Har ikke American Express kort. Bruker Visa, og har konto i Sparebanken Hedmark. Noen som har greie på hvordan jeg kan få betalt disse lyktene?

#166831  av ErikG

Paypal er den beste måten å betale på, etter hva jeg har erfart. http://www.paypal.com

#166837  av RejecteD

Hmm ok, prøvde dette. Men fikk beskjed om at selgeren kun tar imot penger fra US kontoer. Ikke fra norske.

#169840  av RejecteD

Kjøpte meg et sett Hvite blinkers på Ebay nå, kosta meg til sammen 310kr (inkl. frakt). Fikk beskjed at det kunne ta opptil 14 arbeidsdager å få de. De sendte delen den 24, og jeg fikk den den 29. Så det syntes jeg er veldig kjappt.

Hadde litt problemer med å feste de, pga sokkelen som fulgte med ikke passa på bilen min. Så jeg måtte file de orginale litt. Og bruke "litt" ekstra makt for å få de på. Men gikk til slutt. Den sokkelen som fulgte med var topolet men min orginale er bare enpolet. Så pærene som fulgte med passet heller ikke. Derfor skaffa jeg meg et par diadem pærer. Måtte også file bort ene feste på denne for at den skulle passe. Men det var ikke noe problem.

Resultatet ble faktisk veldig bra syntes nå jeg
Vedlegg
Med lys
Med lys
P1090035.JPG (255.44 kiB) Vist 178 ganger
Etter
Etter
P1090031.JPG (214.79 kiB) Vist 173 ganger
Før
Før
Bilen =).jpg (30.17 kiB) Vist 765 ganger

#169883  av Gt-4-Ever