TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Border front?Bomex? / NÃ¥ spm ang original frontfanger?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #176039  av Mr2 Mk2

Noen som har bestilt border front,gjerne fra takakaira?Lurer på om det er med støtputer eller noe form for inlegg i fronten.Eller om den gamle kan brukes?Klarer heller ikke se om takakaira har fronten på lager?

Og leveres ikke bomex lenger?Evt andre fronter som er grei?MÃ¥ ha ganske kjapp leveringstid.

Haster litt dette her,må vite før kl 14.00 om jeg skal bestille original eller noe styling.

#176231  av Mr2 Mk2

siden ingen visste noe her :( så ble det bestilt original fanger,men en ting som det ikke gikk an å se på delefilmen og som jeg lurer på er,om original fangeren kommer med de hullene til skiltplaten foran?det hadde vært for jævlig hvertfall.?

#176359  av Larsen

tror det ja. Jeg har ihvertfal noe som ser ut til å være fester til skiltet midt på fangeren.

#176381  av Mr2 Mk2

Larsen skrev:tror det ja. Jeg har ihvertfal noe som ser ut til å være fester til skiltet midt på fangeren.
det jeg også mener,vet det var det i den gamle fangeren hvertfall..Hadde vært greit om noen visste dette helt sikkert? :?: :? jævla irriterende om det er slik.

#176415  av Christian

Kjøpte en org front fra toyota for noen år siden, som jeg skulle bygge om litt alla Arne R....den kom med ferdige hull.