TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• heftige subber i mr2

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #175008  av Pitchyou

hei!

har planer om å begynne byggingen av anlegget til mr2 og lurer på ett par småting før jeg gjør no domt!

jeg vurderer å gå til innkjøp av 2 stk Resonant Engineering xxx12 :twisted: men er litt usikker på om det i det hele tatt er murlig å få plass til de bak setene, hvis jeg skjærer bort de orginale basskassene! setene trenger ikke å gå helt bak, men burde være murli å sitte ok!

hva tror dere? selgeren siar at magneten stikker i underkant av 20cm inn i kassen!

dere som har litt størrelse på ellementene hvor langt inn stikker magnetene på deres ellementer?

håper på raskt svar:)

#175038  av teknikeren

Sett de nye fra rf? de som er ment i trange kasser? Er vel punch p3 subber som er sånn, se de i siste vi-men.
Kanskje den serien du også skal ha, har slike subber?

#175053  av MacGyver

eller bruke pioneer slim subbene, 8,5 cm høy. men funker neppe så kjempe bra da,,
Eg skal uansett ha meg en slik nå, så da får eg testet dette selv

#175320  av Pitchyou

hmm har lyst på noe helt sinnsykt... xxx12 måler omentrent 20cm fra mpnteringsringen og til magneten... kan bli trangt, men med litt kreativ kasse kan det bli bra...

#175381  av chris

Mine RF P3 12" basser har en monteringsdybde på ca 17 cm.. og jeg ville ikke hatt noen som stikker dypere enn det. Sitter trangt de som er høyere enn meg i hvert fall :P

#175531  av Pitchyou

chris skrev:Mine RF P3 12" basser har en monteringsdybde på ca 17 cm.. og jeg ville ikke hatt noen som stikker dypere enn det. Sitter trangt de som er høyere enn meg i hvert fall :P
hmm hvor langt bak får du setet da? er kassen bygd så liten som murlig i dybden?

#175642  av chris

Andread skrev:
chris skrev:Mine RF P3 12" basser har en monteringsdybde på ca 17 cm.. og jeg ville ikke hatt noen som stikker dypere enn det. Sitter trangt de som er høyere enn meg i hvert fall :P
hmm hvor langt bak får du setet da? er kassen bygd så liten som murlig i dybden?
Jepp, den er bygget så grunn som mulig.. blir sånn at jeg som er 176cm akkurat får plass til at jeg sitter behagelig :)

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=10855

#176116  av Pitchyou

fint bygge det der=) men xxx er jo bare 2-3cm lengere... klarer du å strekke føtene langt ut? jeg ar ca 180cm...

#176670  av chris

Andread skrev:fint bygge det der=) men xxx er jo bare 2-3cm lengere... klarer du å strekke føtene langt ut? jeg ar ca 180cm...
Får ikke til å strekke føttene helt ut i det hele tatt :P