TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hvite blink/markeringslys

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #176110  av funkyfung

hello people

Er det noe som vet om det er å oppspore hvite sidemarkeringslys som er på bilen min??de blir brukt til blinklys og vil ha hvite, som dere ser på bilde hva jeg mener

Bilde

#176216  av funkyfung

Ingen som hvet??

#176239  av lasse

Er det ikke like greit å bare kjøpe sort glasslakk og ta et par strøk over?
Da vil de jo neten bli usynlige og fortsatt lyse gult når du blinker...

#176246  av funkyfung

joda har tenkt den tanken, har lyktesoting stående.men vil helst ha hvite glass, syns det er penest..
så defor jeg spør om noen som hvet noe om dett :P :P :P

#176248  av toyota_mr2

tror ikke de fines men vet du kan få uten markerings lys der

#176357  av Larsen

Tviler på at det er noen som lager de. Men jeg hukser å ha lest en artikel om hvordan lage disse hvite. Fant ikke linken men jeg vet det ligger et sted på http://www.mr2oc.com

#176617  av Ivar

Hvorfor kjøper du ikke de originale europeiske listene uten markeringslys?
(Du prøver kanskje å beholde JDM-looken?)

Jeg ser noen misforstår her. Det er ikke snakk om parklysglassene foran. Det er snakk om sidemarkeringslysene på siden.

#176698  av funkyfung

bruker sidemarkeringslysa til blinklys jeg, måtte gjøre det slik for å få bilen godkjent, er nokk ikke bare å ta av da!!
Har ikke blinklys på skjermen heller!!

#177295  av Ivar

funkyfung skrev:bruker sidemarkeringslysa til blinklys jeg, måtte gjøre det slik for å få bilen godkjent, er nokk ikke bare å ta av da!!
Har ikke blinklys på skjermen heller!!
Jeg ville fjernet sidemarkeringslysene og montert europa-lister, og så montert normale blinklys i skjermene. Det er ikke så veldig vanskelig, men du kvier deg kanskje for å drille i skjermen.