TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Litt om oss selv.... (Hva vi gjør og hvor vi bor) :-)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#14357  av kennethx

Ops, har ikke sett denne tråden før nå, sticky materiale?

Anyway...

Kenneth Ellefsen heter jeg.
Født i Kirkenes 1976, og flyttet til bergen 4 år senere. Så jeg er kav bergenser. Bor for tiden i leilighet på Landås sammen med min samboer Anette.

Jobber som Project Enginer i Schlumberger. Er system utvikler på Inside Reality.

Du kan ta en titt på bilen min her!
Vedlegg
Meg til høyre, og min samboer Anette til venstre.
Meg til høyre, og min samboer Anette til venstre.
disse.jpg (68.49 kiB) Vist 3324 ganger

#14431  av PoWer Boost

får skrive her jeg og da...

heter Lars Finne
1984 mod.
bor i Lillehammer
har hatt celica siden 9/04- 2003

var/ her egentlig honda frelst, men kom over en celica
og da var det gjort..... planlegger nå og selge den og fullføre drømmen
til fatter'n om å kjøpe Mr2 mk1

#14476  av MRQuoc

Kenneth .. ser ut som negre jo! :o

#14498  av kennethx

MRQ skrev:Kenneth .. ser ut som negre jo! :o
Hører med til historien at det der var på 3dje uken av ferien til Egypt.

#14531  av MRQuoc

skjønte det var noe.. trodde ikke bergensere var slik til hverdags pga av sola

#14536  av CelicaTurbo

hold dere til topic nå så holder vi denne tråden litt ren, dvs mest presentasjoner av nye medlemmer :)

#14912  av Bjørn E

Her var det visst en tråd jeg ikke har sett, får fortelle litt jeg også...
Jeg heter Bjørn Vatne, bor i Ørsta på Sunnmøre. Er 35 år og etter 6 år som rute- og turbussjåfør har jeg nå kjørt like lenge som langtransportsjåfør. Kjører for Vartdal Plast med egentransport av isoporprodukter (fiske-emballasje og byggisolasjon). Kjører i området Stavanger-Nord-trøndelag, mest fra Stord til Kristiansund. Har hatt følgende biler (anskaffelsesår først):
1986 '70 Volvo 164
1989 '73 Datsun 1200 Coupé
1989 '75 Ford Capri 3.0 Ghia
1991 '87 Mitsubishi Sapporo 2.4MPI
1995 '92 Opel Omega 2.6iCD
1998 '98 Mazda MX-5
2002 '90 Toyota Celica Turbo 4wd

Skulle egentlig ha meg en billig eldre bil etter MX-5'en pga. huskjøp, eldre bil ble det men kanskje ikke så mye billigere... :roll:
Men trengte mer plass og fikk iallfall det.

#14913  av Bjørn E

Glemte bilde, her er det:
Vedlegg
IMG_0967.JPG
IMG_0967.JPG (44.43 kiB) Vist 3252 ganger

#15745  av aWeX

Hei

Mitt navn er Trond Kvarsvik
Jeg ble født 13 Desember, 1980, og litt rask kalkulatortrykking viser da at jeg er noe sånt som 22 år.
Livet mitt har jeg tilbragt på Averøy, en øy på mørekysten. Den ligger rett utenfor Kristiansund, 1t fra Molde og 2.5t fra Ålesund.
Jeg har vært arbeidsledig siden mai, etter 1 år og 10 mnd som tekniker hos Maritech AS, et firma som lager datastyrte produksjonsløsninger og software til fiskeindustrien. Fiskenæringen i Norge sliter som kjent med økonomien, og såklart fikk jeg lide for det.
Sysler også litt med bilimport,og jeg reiser faktisk ned til dubai over helgen for å hente hjem en japansk bil som det ikke finnes så veldig mange av her til lands :) Men nok om den saken :D

Jeg kjører til daglig en 87` Corolla GT Coupe AE86
Jeg har også en Galant VR4 rallybil som jeg skal forsåke å få på beina (hjulene?) frem til sommeren.

Har også kjørt følgende biler fra 1998 frem til i dag
89` VW Passat GT 2.0 16v
86` Honda Prelude 2.0 16v
93` Mazda 323 GT-R (2 stk)

#16129  av KK-ma70

Heter Karl Kynnø
Kom til verden 27/11-80 i en ambulanse på vei til sykehus, hadde ikke tid til å vente til jeg kom frem... måtte tisse :D
Jobber i et montørfirma som heter Nordia AS.
Kjører for tiden Toyota Supra MK3(87mod) har også en 88modToyota Camry 2.0 GLI til vinteren.
Kommer fra Toyota-familie:

Pappa: 87mod Camry 2.0 GLI og 95mod Hiace
Mamma: Avensis 1.6(kjedelig bil si du)
Bror: 87mod Camry 2.0 XLI
Onkel: 88mod Camry 2.0 GLI 4WD

Toyota er tingen, aldri problemer. :D :D :D

#17723  av christine

hei, jeg heter christine, født 1981, og kommer fra bergen, har nett registrert meg i dag :o
Jeg og min samboer kjøpte oss toyota supra 96 mod i mai, og er kjempefornøyd, er desverre ikk så flink med data så klarer ikk å få lagt inn noe bilde :wink:

#17726  av Mr2 Mk2

Hei hei og velkommen..Er det en rød Supra?

#17729  av chris

christine skrev:hei, jeg heter christine, født 1981, og kommer fra bergen, har nett registrert meg i dag :o
Jeg og min samboer kjøpte oss toyota supra 96 mod i mai, og er kjempefornøyd, er desverre ikk så flink med data så klarer ikk å få lagt inn noe bilde :wink:
Stilig, og velkommen! Bilde får dere nok til etterhvert skal du se ;)

#17735  av kennethx

chistine: Dere får komme på neste mini treff vi har i Bergen da, så er det sikkert noen med kamera som kan ta bilde av bilen for dere :)

Dersom kommer fra Bergen = bor i Bergen :D

#17736  av MRQuoc

føler at Bergen er stedet , hvis det ikke blomstrer på Østlandet..
litt off topic igjen , men bare bitchslap meg, så holder jeg kjeft fremover i tiden
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 23