Tipper det blir skoy på bana ;D gleder meg som den ungen jeg er ;D hoho

VeilSide skrev:Hvor mange var det som kjørte på Sommertreff sist gang da? Ca hvor mye kø kan en forvente seg til kjøringa?Husker ikke helt hvor mange det var, men var ikke allverdens kø i fjor. Blir nok litt flere i år vil jeg tro. Men går rimelig greit egentlig! Er jo mye tid som er satt av til banekjøring å alle kjører ikke hele tiden!
Tomera skrev:kunne jo være litt "kø" men gikk stortsett relativt fort å komme seg uttpåVeilSide skrev:Hvor mange var det som kjørte på Sommertreff sist gang da? Ca hvor mye kø kan en forvente seg til kjøringa?Husker ikke helt hvor mange det var, men var ikke allverdens kø i fjor. Blir nok litt flere i år vil jeg tro. Men går rimelig greit egentlig! Er jo mye tid som er satt av til banekjøring å alle kjører ikke hele tiden!
larsst185 skrev:kan høre litt rundt.Går jo biler fra Nordvik på sortland og nedover til mo en gang i blant men skal vel godt gjøres at det skal noen før acr...
larsst185 skrev:må være noen med stasjonsvogn eller HiAce.Sjekka nå og teltet ligger på Toyota på Leknes.Ikke noe problem å få det hit.
oleb skrev:Blir litt endringer i planene for oss brønnøyværinger.
Jeg lar min bil stå igjen hjemme, så kommer jeg og j.larssen i hans bil.
Vi har ikke betalt de 250kr enda for utstilling, forhåndsbetaler vi bare disse nå, så er vi sikret utstillingsplass?
Regner med at jeg som passasjer må betale 100kr for inngang. Betaler vi bare dette i porten når vi kommer?
EDIT: grunnet jobb, kommer ikke vi før senere på kvelden på fredagen. Får vi utstillingsplass?