TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Yaris verso - stygg?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#73407  av kaimagne

TTE kompressor kit? Til T-Sport generelt? Eller er det bare til de forskjellige 1,5 liters T-Sport-versjonene?

Kai Magne

#73427  av Tor

Kit nummer 2 var iallefall penest, kansje pga fargen men likte det best. Men er det verd og bruke penger på da? Koster mere enn det smaker tror jeg da.

#73458  av celicat23

kaimagne skrev:TTE kompressor kit? Til T-Sport generelt? Eller er det bare til de forskjellige 1,5 liters T-Sport-versjonene?

Kai Magne
se http://www.tte.de

Er ikke til celica enda nei. Da må du kjøpe fra TRIAL eller BLITZ. De har kompressor til T-SPORT'en. Men ivertfall TRIAL sitt kit tror jeg var mappet for 93 oktan bensin, så må gjøre noe med det. Eller kjøre rundt med mye kondens på tanken :)

Hvis det som står på sidene til toyota og tte er korrekt, så bruker corolla tsport 192hk 0-100 på 8.4sek. Mens yaris (3 dørs) med kompressor (140hk) bruker 8 blank. Hvor kjipt ville det vært å bli frakjørt av yaris? :)

Såklart, celica'n bruker bare 7.2sek så er trygg der :)

#73461  av celicat23

Tor skrev:Kit nummer 2 var iallefall penest, kansje pga fargen men likte det best. Men er det verd og bruke penger på da? Koster mere enn det smaker tror jeg da.
Koster ikke bare LITT mer enn det smaker heller :) Men hvis en er ute etter å være super-duper individuell, og vil ha noe ingen andre har, da tror jeg en sort yaris verso klin lik den sorte det er linket til, med kompressor...Du møter ikke mange like da nei :)

Helt grei pris på yaris t-sport ny også. Sånn sett frister det å gjøre det. Både for å ha noe ingen andre har, og for å ha en bil som en kan ha i 3-4år og holde 1000000% strøken. Er litt lei av å ta over andre sin små bulka bruksbiler hver gang jeg kjøper bil.

Men tror nå aldrig jeg kommer til å gjøre noe av det her. Greit jeg oversteg budsjettet mitt på å kjøpe bil med 80.000kr når jeg kjøpte celica'n nå. Og at det deretter er galskap å kjøpe en yaris til 78.000kr for å ha celica'n i garasje. Men ny yaris + kompressor + DYR styling fra japan... Så gal tror jeg at jeg aldrig blir :)

Men TANKEN...er gøy :)

#74106  av Tor

Tanken er der, men er det noe vits og gjennomføre den da?

#74206  av Dice

Pen 8)

Bilde

#74213  av Erlend

Dice skrev:Pen 8)
Enig :) For øvrig synes jeg at Yaris T-Sport faktisk er litt rå 8)

#74307  av Tor

Den er vel ikke pen i selv selv, men den er lekker til og være en Yaris da. :)

#74330  av celicat23

Tor skrev:Tanken er der, men er det noe vits og gjennomføre den da?
Har lovt meg selv at celica'n skal bli siste bilen jeg horer opp. Etter den skal jeg blande meg i grå massen og finne noe annet å bruke penger på.
SÃ¥ blir nok ikke noe mer av noe slag.

Men, såklart, har lovt meg selv det minst 2 ganger før og da....

#177901  av Blyfot

SLETTET
Sist redigert av Blyfot den 19 jul 2006 19:23, redigert 1 gang totalt.

#177911  av celicat23

Blyfot skrev:Kjører faktisk idag en Yaris Verso med kompressor å det er morro og se ansiktsutrykkene :shock: som kommer når folk blir bak :P
Noe så skjeldent må vi ha mer informasjon og bilder om!!! :)