TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• prosjekt annlegg i supra mkiv

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#177431  av soltec

litt flere elendige bilder, har ikke tatt noen med skikkelig kamera under hele prosjektet. det er gjorde var å lage en mal av bagasjerammet av papp, deretter lagde eg en plate av det. trin to var å lage subb ring og støtter slik at eg hadde noe å gå etter viktig med vinkler og at det ikke blir for høyt eller lavt. 3 trekke det med strekk stoff slik at du får de ønskede formene, når det er gjort og du er fornøyd pensler du poliester på srekkstoffet slik at en blir hard, etter dette er det masse plastring og pussing for å bli fornøy, skal begynne på et nytt prosjekt når eg endelig får fri fra den h*lve**es skolen. men d skal den bli lavere og med nos flaske og 2 lcd sjermer, me som sakt ting tar tid når man er i full jobb og går skole på full tid i tillegg..
Vedlegg
Bilde(29).jpg
Bilde(29).jpg (7.54 kiB) Vist 626 ganger
Bilde(28).jpg
Bilde(28).jpg (11.51 kiB) Vist 626 ganger
Bilde(27).jpg
Bilde(27).jpg (12.62 kiB) Vist 626 ganger
Bilde(23).jpg
Bilde(23).jpg (10.92 kiB) Vist 626 ganger
Bilde(21).jpg
Bilde(21).jpg (13.08 kiB) Vist 626 ganger

#177432  av soltec

.................
Vedlegg
Bilde(37).jpg
Bilde(37).jpg (9.33 kiB) Vist 624 ganger
Bilde(34).jpg
Bilde(34).jpg (8.83 kiB) Vist 624 ganger
Bilde(33).jpg
Bilde(33).jpg (11.09 kiB) Vist 624 ganger
Bilde(32).jpg
Bilde(32).jpg (8.97 kiB) Vist 624 ganger

#177646  av Kilgallon

soltec skrev: 3 trekke det med strekk stoff slik at du får de ønskede formene, når det er gjort og du er fornøyd pensler du poliester på srekkstoffet slik at en blir hard, etter dette er det masse plastring og pussing for å bli fornøy,
Hvilken type stoff brukte du?
Og hva mente du med " masse plastring"?

#177666  av soltec

Kilgallon skrev:
soltec skrev: 3 trekke det med strekk stoff slik at du får de ønskede formene, når det er gjort og du er fornøyd pensler du poliester på srekkstoffet slik at en blir hard, etter dette er det masse plastring og pussing for å bli fornøy,
Hvilken type stoff brukte du?
Og hva mente du med " masse plastring"?
Eg brukte høytalertrekk, kjepte det på biltema faktisk. er veldig elastisk.
Kassen må være ganske tykk slik at du ikke får den boing boing lyden, så det blir mye glassfiber og masse sparkling for å få det noe lunde slett og pent. Neste gang eg skal bygge noe slikt blir det nok gjort på litt an måte, ble gjort litt tungvindt.. men manlærer kun ved å prøve og feile.

#178931  av soltec

noen nye STORE bilder
Vedlegg
DSCF0009.JPG
DSCF0009.JPG (355.99 kiB) Vist 419 ganger
DSCF0013.JPG
DSCF0013.JPG (335.21 kiB) Vist 420 ganger