TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• NÃ¥ begynner ting Ã¥ skje med bilen

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #178155  av BrennaRacing

Har vært på jakt etter leilighet en stund nå, men fant plutselig ut at det kanskje er lurt å gjøre ferdig bilen før man setter seg til ro og blir gjeldsslave...Så nå begynner det å skje ting med bilen..

Fikk tilbake bilen fra overhaling Torsdag 01-06-06...Hadde den hos Toyota for å bli kvitt det ekstreme oljeforbruket mitt...Har nå kjørt litt over 40 mil, å det virker som om det hjalp :D Er faktisk ikke helt sikker på hva han har gjort med motoren, men jeg skulle visst få en liste til uka, sammen med regninga :D

I går (Fredag 02-06-06) dro jeg til Sharif for å kjøpe meg nye felger...Ble 7,5x18 ASA BS1 felger med 215/35-18 og 225/35-18 dekk...Ettersom om de ikke hadde det innpresset jeg ville ha, må jeg gå til innkjøp av spacere...Så til uka tar jeg meg nok en tur ned til Powerzone i Sarpsborg å handler litt :D

Senkesett kommer også på om ikke så lenge siden bilen ble ser ut som en middels stor off-roader etter jeg fikk montert de nye felgene :lol:

Etter det blir det nok hellakkering..Skal ha samme farge, å har planer om å sette på 92+ leppe pluss og fjerne skiltet og toyotamerket foran og antenna...

Etter det er gjort gjenstår det egentlig bare soting av ruter og effektanlegg før jeg begynner å bli rimelig fornøyd med bilen. :D

Bilder kommer i morgen

#178212  av Andy_Celica

Sorry off topic:
send meg pm når du drar nedover til sarpsborg da, så får jeg sett bilen din, og kanskje tatt en liten prat oxo

#178332  av BrennaRacing

Andy_Celica skrev:Sorry off topic:
send meg pm når du drar nedover til sarpsborg da, så får jeg sett bilen din, og kanskje tatt en liten prat oxo
Will do :D

#178381  av BrennaRacing

Bilder
Vedlegg
regnbuen 9.jpg
regnbuen 9.jpg (48.13 kiB) Vist 2850 ganger
Regnbuen 7.jpg
Regnbuen 7.jpg (57.43 kiB) Vist 985 ganger
Regnbuen 5.jpg
Regnbuen 5.jpg (68.76 kiB) Vist 987 ganger
Rustad 5.jpg
Rustad 5.jpg (70.59 kiB) Vist 995 ganger

#178388  av aneriks

drit råe felger!!

#178777  av BrennaRacing

aneriks skrev:drit råe felger!!
Takk for det :D Fornøyd jeg...Deilig å kjøre med dekk som ikke sporer i det hele tatt :)

#178893  av lasse

Blei gromt det der ja, blir nok grisefet når du får litt mindre luft i hjulbuene, grattis med flotte hjul.

Tør jeg spørre om hva du måtte gi?

#178895  av BrennaRacing

Takk takk..Blir nok en del bedre med litt senking å spacere ja...

Ga 12 995...Men sharif har begynnt å ta 300 spenn i betalt for å sette hjula på bilen, så det endte på 13 295...

#178904  av lasse

Aha, er ikke ille for 18" det da...

#178927  av celicat23

BrennaRacing skrev:Takk takk..Blir nok en del bedre med litt senking å spacere ja...

Ga 12 995...Men sharif har begynnt å ta 300 spenn i betalt for å sette hjula på bilen, så det endte på 13 295...
Blir bra med litt senking og spacere. Skal nok ikke klage så alt for mye på prisen. Spurte POLE POSITION om pris på 4stk 9x18" TSW volcano felger med dekk, og de skulle ha litt over 18.000kr (!!!). Eller som det også heter: vi er ikke intresserte i å selge noe.

#178932  av tommis

BrennaRacing skrev:
Takk for det :D Fornøyd jeg...Deilig å kjøre med dekk som ikke sporer i det hele tatt :)
Ble nice det der ja :) ASA har faktisk noen felger som ser ganske så bra ut!
Men om det spoerer eller ikke har vel mest å gjøre med dekk dim. vil jeg tro.? Men hvis det finnes, hva dekk er det du kjører på?

#179148  av BrennaRacing

celicat23 skrev:
BrennaRacing skrev:Takk takk..Blir nok en del bedre med litt senking å spacere ja...

Blir bra med litt senking og spacere. Skal nok ikke klage så alt for mye på prisen. Spurte POLE POSITION om pris på 4stk 9x18" TSW volcano felger med dekk, og de skulle ha litt over 18.000kr (!!!). Eller som det også heter: vi er ikke intresserte i å selge noe.
Ja, jeg var innom Dekkmann å hørte om pris på 18" fra Martins (som egentlig er et billigmerke) De skulle ha 20 000....Det er helt sinnsykt :shock:

#179149  av BrennaRacing

tommis skrev:
BrennaRacing skrev:
Ble nice det der ja :) ASA har faktisk noen felger som ser ganske så bra ut!
Men om det spoerer eller ikke har vel mest å gjøre med dekk dim. vil jeg tro.? Men hvis det finnes, hva dekk er det du kjører på?
Har ganske mye med dekktypen å gjøre tror jeg...Kjørte på 215/40-16 og 225/45-16 før, å det spora en del...De dekka jeg kjører på nå er ganske runde i kantene, så de sporer nok mindre....Er Nankang dekk jeg har kjøpt nå :D

#179261  av Stiansen

Den der var tøff ja :) Er de tøffeste baklysene du får til Mr2 Mk2 spørr du meg :D

#179653  av kake

Jeg tror du har en dobbeltgjenger. Var sikker på at jeg så bilen din utenfor Elkjøp i Hønefoss idag, men nå ser jeg jo at din er KB registrert. Mon tro om det går en kopi av bilen din i Hønefoss ? Den var BR eller BN registrert og så dønn lik ut med samme felger :)