TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• corolla :) E10

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #174720  av kristersørnes

noen få bilder foreløpig, får fangeren fra ntc til uka.. blir sykt stili. da får jeg se om det må kappes litt på fjærene :lol:
gleder meg til å få på den skamfete fargen :D
blir spennende med å lage meg en egen bakfanger. ikke så vanskelig egentli. og så skal bakluken sveises igjenn
Vedlegg
blir baad med panserforlenger.. skal selvfølgerlig fjærne emblemet i grillen.
blir baad med panserforlenger.. skal selvfølgerlig fjærne emblemet i grillen.
DSCN0029.JPG (86.42 kiB) Vist 3593 ganger
bare teipet på sideskjørtet
bare teipet på sideskjørtet
DSCN0031.JPG (85.22 kiB) Vist 3599 ganger

#174924  av celica1.8

dette kan bli bra vettu 8)

#174936  av FireFox

Blir nok veldig bra dette.. slags farge skal du ha på bilen?

#175125  av kristersørnes

har ikke helt bestemt meg. men blir nåkk en blåfarge med litt flakes i. som vil si nesten som glitter, så det vises godt når det er sol ute :lol:
hvis det ikke koster så altfor mye da..
 #176894  av kristersørnes

da var fangeren kommet. jippi.
ble litt skuffet men men.. den var altfor høy. så skjære den i to og forlenge den kansje 5cm mot bakken. å muli kappe en runde på fjærene. passformen var ikke den beste men godt nåkk-
legger ved noen bilder..
TRENGER sårt noen fargetips.. en blåfarge..
men andre forslag tas imot med stor takk.
Vedlegg
IMG_0271.JPG
IMG_0271.JPG (192.38 kiB) Vist 3589 ganger
IMG_0272.JPG
IMG_0272.JPG (349.02 kiB) Vist 3581 ganger

#176944  av Rollaole

Hvem kjøpte du dette fra? Veldig bra utgangs punkt! Den fangern var flotters! :)

.

#177015  av kristersørnes

joda fangern er fin. bestilte far streetdesign. tok ca 2 og en halv måned å få den.. ntc er veldig treg.. skal byne å tilpasse å skjære vekk til helgen får å se om det blir bedre enn det er nå..
 #178928  av kristersørnes

legger ut noen bilder på bilen min.. fangeren er tilpasset. fargen er så godt som bestemt. blir litt småarbeid nå fremover. elektrisk bakluke åpner må til siden jeg skal sveise igjen bakluka å så gidder jeg ikke bytte vaieren. bakfanger er bestilt å på tur nordover:) pluss at jeg må rette den gamle skaden på hele venstre siden..
angel eyes blir det vist også:)
nye speil liggende i garasjen.. siden vi har egen lakkboks hjemme så lakkerer vi selv:) like bra som på verksted bare mye billiere
Vedlegg
litt høy??
<br />skal i hvert fall senke fronten litt ved å kappe den og plaste litt me glassfiber:)
litt høy??
skal i hvert fall senke fronten litt ved å kappe den og plaste litt me glassfiber:)

IMG_0274.JPG (275.01 kiB) Vist 3579 ganger
beste bildet jeg har,,  pen???
beste bildet jeg har,, pen???
IMG_0276.JPG (410.6 kiB) Vist 3586 ganger
fargen på denne hadde jeg tenkt meg. synspunkter??
fargen på denne hadde jeg tenkt meg. synspunkter??
LoRhs-w.jpg (59.08 kiB) Vist 3578 ganger
 #178934  av kristersørnes

kom gjerne med bilder av fine blåfarger,
trenger hjelp til å bestemme meg så hær kan dere være med å gi råd å komme med forslag..

håper på mange farge valg å tips til farger.. trenger ikke være blå men helst det. så må fargen være ganske blank.

håper som sakt på masse svar
 #178973  av Rollaole

kristersørnes skrev:kom gjerne med bilder av fine blåfarger,
trenger hjelp til å bestemme meg så hær kan dere være med å gi råd å komme med forslag..

håper på mange farge valg å tips til farger.. trenger ikke være blå men helst det. så må fargen være ganske blank.

håper som sakt på masse svar
Skal du selge den gamle fronten din? 8)
sinnsykt tøff rolla! :)

#179180  av |plumbo

det er en orginal farge til e10 som heter 8b6 ( den ligner i alle fall ) hvis jeg husker rett den er lyse blå og knall kul ( ligner ganske bra på den du har dratt fram på laste bilen )

Bilde

.

#179216  av kristersørnes

ja den ligner jo litt den:)
vurderte nu å selge bilen utmot sommeren. noen som vet hva jeg kan ta for en slik bil med alt tilbehør:) vet at man ikke får noe igjenn for styling men litt over pris må man vel klare..??

#179219  av ErikG

Hva med Aygo blåfargen. Er fett med perlemoren i den.
Bilde