TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gatebil i september.

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#17882  av MRQuoc

aldri vært i bergen?! !! hvem er du ?! ;)

fjellet over er jo helt genialt!! lange slakke svinger .. åpne omgivelser .. gir rom til å kjøre fritt

#17894  av kennethx

Og masse plass til lille onkel og gjemme seg med lys pistolen sin.... ;/

#17899  av MRQuoc

på fjellet .. negative.. har aldri vært borti dem i det hele tatt der oppe.. eneste er vel røde kors som operer så høyt oppe i fjell traktene

#17916  av kennethx

hehe, da har du vært heldig. De er gjerne mest hissige i Påsken og Vinterferien...

#17943  av MR2turbo

ja får se hva det blir til ;) skal til østlandet i helgen og venter å se onkel med lyspistolen langs veien ;)

#17983  av Mr2 Mk2

MR2turbo skrev:ja får se hva det blir til ;) skal til østlandet i helgen og venter å se onkel med lyspistolen langs veien ;)
De holder nok et eller 10 med deg,nå som du nettop har fått lappen igjen :wink:

#17987  av MRQuoc

sikker på at de ikke har sniket til bilen din for å legge en GPS sender i bilen din ett sted?

#17996  av jan-erik

Holdt på å bli tatt selv i dag i tofelten opp i fra Sundvollen på E16. Fineste strekningen på hele veien fra Hønefoss til Oslo, i slutten der 2 felten avsluttes i en lang oppoverbakke. Der må de stå, bare for å få inn en masse penger. Kjørte forbi noen lastebiler og biler lengre ned (lå i ca. 105 i 80-en). Møtte en bil som blinket (tusen takk den den) og bremset raskt, så lasermannen 2 sekunder senere. 3 biler foran meg ble vinket inn, meg meg slapp de forbi. Måtte bare glise til til politifolkene som stod der. MR2-Politi 1-0.

#17997  av MRQuoc

jeg hadde en som blinket veldig mot meg også .. faktisk en Celica.. trodde det var en Toyota hilsen og jeg løftet handa *lol* .. men jeg bremset ned for jeg kom på " LASER !!!"" og rundt hjørnet stod dem jaggu .. hehehe
tenkte etterpå at hvis jeg var helt blank i hodet og forsatte i samme farten . 110 i 80 sonen .. hadde vel det vært andre saker :D

#18086  av GT4 CS

Var det noen som fikk med seg en svart gt4 (st185) på banen på lørdag? Er det noen som er medlem her på forumet? Hadde visst ca 310 hk i den. Kjørte visst fra en ferrari (testarossa???).

#18230  av Christian

Sort med gullfargede felger?
Prata såvidt med eieren, men glemte å nevne forumet :oops:
Har video av den og en som var helt sort...men fikk ikke med meg at den/de var så spreke... :( :oops:

#18275  av GT4 CS

Var ikke gullfargede felger nei. Vanlige alufelger! Han hadde visst problemer med understyring, hadde slitt ut begge framdekkene, som var kjøpt nye for anledningen :? Trodde ikke gt4'n understyrte så mye?? Hadde jo 225/lavprofil også. Kjørte med mellom 1,2 og 1,4 bar trykk (elektronisk boostkontroller) i den originale ct26 turboen, men hadde smidd topp, så det var visst ikke noe problem.

#18310  av CelicaTurbo

Den understyrer en del ja.. kommer nok litt ann på hvordan man går inn i svingen. Hovedsaklig kan man fikse dette med noen greie grep på understellet, stivere stag bak f.eks. Whiteline selger et kit som skal gjøre bilen ganske nøytral, men du kan nok oppnå det samme med andre deler i tillegg.. :)