TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Verdi pÃ¥ supra 2,8 1986

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #178113  av Terpe

Hallo
Har "arvet" en supra 86 modell, og lurte litt på hva man kan få igjen for disse bilene. Bilen har gått i Spania, og er dønn strøken og orginal. km 110.000.
Koster meg nesten 50 lapper å få skil, så derfor er jeg litt nysgjerrig

#178204  av Terpe

Det var da triste greier, tenkte kanskje det var en hel del eksperter her på dette forumet. :oops:

#178220  av Terpe

er vel verdt å få på skilt da vel

#178246  av Zepticon

Jepp... og om du har arvet så er den vell ikke "herjet" mye med heller siden det høres ut som det er en eldre person som har kjørt den...
Neppe noe rust på den heller så er bare å få den hjem, og smurt den inn i noe grier slik at den ikke går i oppløsning :D

#178247  av Terpe

Bilen er momsa inn til norge, så den står godt bevart i garasjen (foreløpig) her hjemme :lol:

#178257  av CelicaGT

Vurderer ein mk2 supra sjølv når st205'en skal selgast.
Smell opp bilder! :-)

#178259  av Terpe

vurderer å selge til høsten, så du kan jo komme med bud :roll:

#178263  av CelicaGT

Til høsten kan st205'en vere vekke.... Da er jo dette aktuelt.
(Skulle sagt at du kunne få max 10000 for den da, men men :-) ;-) )

#179342  av Jarmund

Er bilen så godt som uten rust og ting fungerer som de skal,
er nok en 50k + ikke ureelt. Men kjøpere som vil gi det bilen er verdt er det ofte mangel på.
Har selv en i god stand(84) som eg vurderer å selge siden huset treng litt puss her og der. men den har rulla over 300k. Håper på å få 30-35k for den når har på eu(denne mnd).

#179480  av TOYPARTS

Jarmund skrev:Er bilen så godt som uten rust og ting fungerer som de skal,
er nok en 50k + ikke ureelt. Men kjøpere som vil gi det bilen er verdt er det ofte mangel på.
Har selv en i god stand(84) som eg vurderer å selge siden huset treng litt puss her og der. men den har rulla over 300k. Håper på å få 30-35k for den når har på eu(denne mnd).
får ikke 50k for den uten at den er tollet, det er bare å glemme.

#179483  av Terpe

Neida, vi snakker her at bilen må være reg, blir vel letter å selge da

#180264  av Jarmund

Terpe skrev:Neida, vi snakker her at bilen må være reg, blir vel letter å selge da
alltid best ferdig reg.