Akkurat det med aa registrere med hk under det som er normalt for en gitt motor *burde8 i teorien funke helt fint... Man trenger faktisk ikke dokumentere hk i motoren originalt som bevis for hva din egen motor har, du kan baade bli paalagt og selv kreve maaling hos bts som i sin tur direkte skal danne avgiftsgrunnlag. Akkurat det samme for vekt - letter du bilen di og faar det kontrollveiet har du faktisk krav paa refundert engangsavgift for forskjellen, akkurat som i motsatt tilfelle ved f.eks trimming
Det mest interessante for *min* del er hvilke papirer de krever for aa godkjenne motoren i bilen i det hele tatt... selve avgiftsberegningen og antall hk bekymrer meg langt mindre
Det mest interessante for *min* del er hvilke papirer de krever for aa godkjenne motoren i bilen i det hele tatt... selve avgiftsberegningen og antall hk bekymrer meg langt mindre
Jan
04 Volvo XC70 2.4 Turbo
[x] '92 MR2 GTi ombygget til Turbo
[x] '90 Sierra rattkjelke
04 Volvo XC70 2.4 Turbo
[x] '92 MR2 GTi ombygget til Turbo
[x] '90 Sierra rattkjelke