TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Landsdekkende treff til vÃ¥ren, interesse-undersøkelse

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

Kunne du tenke deg å være med på stortreff i overgangen mai/juni ?

Ja
66
94%
Nei
2
3%
Vet ikke
2
3%

#17851  av chris

CelicaTurbo skrev:Ellers, jeg synes vi skal være forsiktige med noen fast-furious-greier med kvartmilen osv, hva dere gjør som privatpersoner er ikke så viktig men når det skjer i sammenheng med et organisert treff av en klubb (som da er ansvarlig) så stiller saken seg noe annerledes mot myndighetene og deres evne til tilgivelse..
Selvfølgelig, det var jo en spøk fra min sin side, håper folk skjønte det :D ;) Vi skal som sagt se på hva som er mulig å få til, og evt skaffe de rette tillatelser. :)

#17865  av MR2turbo

Det ser jo ut til å være mange interreserte, til nå :)
Biltreff med mange bilmerker er det overflod av, men det er lite med Toyotatreff i Norge, så det er det som blir aktuelt å arrangere.

Vi må prøve å klare utgiftene, vi som styrer med treffet, men det uheldige med det er jo at dette ikke er en klubb med et styre og egen økonomi. Så da står det jo på vår privatøkonomi.. Men en mulighet er at vi kan legge ut en påmeldingsliste og ta forhåndsbetaling.. fra de som vet de kommer, men også ha muligheten åpen for betaling ved inngangen.. :) Er det noen som ville protestert på en sånn løsning?

#17892  av kennethx

Forhands betaling er en helt vanlig måte å gjøre ting på. Ingen protester her.

#17900  av MRQuoc

Tar dere Visa Nota? :mrgreen:

#17929  av chris

MRQ skrev:Tar dere Visa Nota? :mrgreen:
Vi tar vanlig VISA da.. bare send kort + kode :mrgreen:

#17941  av MRQuoc

chris skrev:
MRQ skrev:Tar dere Visa Nota? :mrgreen:
Vi tar vanlig VISA da.. bare send kort + kode :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
kan jo hende dere føler dere lurt da.. :mrgreen: :mrgreen:
jeg har ikke så mye på den , vanlig bankkortet er det mer i .. står faktisk også MR2 MK1 på den :D :mrgreen: :mrgreen:

#17962  av cameleon

Noen som har hatt noe tanke om hvor lenge oppholdet skal vare? Tenker b.l.a på overnatting på oss som kommer langveisfra. Blir det hotell/motell el liknende? Pluss at vi får det til slik at det ikke kræsjer med skole eventuelt eksamen for oss som har det :roll: :roll: :roll:

#17991  av MRQuoc

cameleon skrev:Noen som har hatt noe tanke om hvor lenge oppholdet skal vare? Tenker b.l.a på overnatting på oss som kommer langveisfra. Blir det hotell/motell el liknende? Pluss at vi får det til slik at det ikke kræsjer med skole eventuelt eksamen for oss som har det :roll: :roll: :roll:
Kvalitet fremfor kvantitet :mrgreen: eksamener finnes vel hele tiden?!! :mrgreen:
2'rn min har vel plass til telt .. tenkte jeg skulle telte mellom alle bilene og når jeg våkner kan jeg ramle ut av teltet med det som jeg tror er en drøm! :D :D :D :D eller blir vekt av en helvetes drønn fra en som vil kjøre tidlig for så å ramle ut for å glise istedet for å banne :D :D

#18005  av cameleon

Her blir nok eksamen prioritert :twisted:
Håper bare at det ikke kræsjer :shock: :!:

#18018  av Mr2 Mk2

ahh gleder meg...Men dte er jo så lenge til :cry:
Hehe såklart får jeg lappen om vinteren når alle de kule bilene er i garasjen :(

#18044  av chris

cameleon skrev:Noen som har hatt noe tanke om hvor lenge oppholdet skal vare? Tenker b.l.a på overnatting på oss som kommer langveisfra. Blir det hotell/motell el liknende? Pluss at vi får det til slik at det ikke kræsjer med skole eventuelt eksamen for oss som har det :roll: :roll: :roll:
Planen er campingplass og fortrinnsvis hytter :) Og varighet er planlagt fredag til søndag :)

#18047  av cameleon

Høres kjempebra ut Chris :) Skal bli moro!

#18050  av TGR cs

jeg er med så det jaller etter , det er det minst 3 til jeg kjenner som er...
bring it on.... 8)

#18052  av Mr2 Mk2

cameleon skrev:Høres kjempebra ut Chris :) Skal bli moro!
Jepps trenger en go hyttetur!også cruising i skumringen,men vi må passe oss om Markus eller Erling byr oss på en Kaffe :wink: Tror ikke vi skal kjøre etter en kopp "kaffe" fra de karene :shock:
Dette må jo bare bli helt knall da!

#18053  av chris

cameleon skrev:Høres kjempebra ut Chris :) Skal bli moro!
Trust me, det skal bli kjempegøy!! Satser på kolonnekjøring fra de store stedene.. trondheim og bergen og stavanger, med evt opp-plukking underveis. Men akkurat sånne detaljer ligger langt frem i tid ennå ;)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 16