TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Coilovers st205

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #180622  av Andy_Celica

Jeg har søkt litt på forumet, og tittet litt på fensport, de skal ha ca 20000 for coilovers til bilen min, finnes det noe billigere andre steder? har jo sett at de koster rund 10k til mr2 osv!

#180647  av ErikG

D2 coilovere får du hos kompletthjul.no for 7900,- tror jeg det var.

#180648  av Andy_Celica

ErikG skrev:D2 coilovere får du hos kompletthjul.no for 7900,- tror jeg det var.
er de bra da?

#180650  av ErikG

Har det selv, men har ikke kjørt så mye med dem. Men fornøyd så langt.

#180651  av Andy_Celica

ErikG skrev:Har det selv, men har ikke kjørt så mye med dem. Men fornøyd så langt.
oki, det er bra
'

#180673  av CelicaTurbo

Tein coilovers fra takakaira.com, koster en del mer enn D2 men er velkjent for å være bra, takakaira har normalt bra priser og er hyggelige med momsen..

#180688  av sindrejl

ErikG skrev:D2 coilovere får du hos kompletthjul.no for 7900,- tror jeg det var.
det var akkurat de samme som jeg også tenkte på :) de skal være ganske ok :) ellers har du også Tein da.. vanvittig bra coilovers osm man får i alle mulige typer og priser smo man ønsker og begjærer :)

#180843  av cryptor

Alle koilovers er mye dyrere til st205 enn til de andre pga frontfjærbeina, har selv bestillt tein fra et firma i japan måtte ut med 2300 dollar inklusiv frakt, det om er bra med japan i motsetning til fensport er at du får skrevet ned varene til ønsket verdi...