TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Frakt av bil fra oslo til lofoten

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #180480  av GT4 CS

Noen som har tips og eventuelt vet pris på dette.
Hva blir billigste måten og frakte på?

#180486  av Akopley

Forhørt deg hos hurtigrute selskapene? Er vel en eller annen båt som skal til lofoten..

#180490  av Lilli

Nå går nå bare Hurtigruta fra Bergen og Nordover... :wink:
Det vanlige er vel å sende biler med Tog fra Oslo og nordover(til Narvik) Det de fleste her i Vesterålen gjør...pris ca 5000... :)

#180493  av GT4 CS

Han som muligens skal kjøpe bilen min bor i stamsund. Og topp pakninga er gåen på bilen min. Så det er ikke noe sjakk trekk og kjøre fra narvik til stamsund, ikke at jeg helt i farta husker hvor narvik ligger da.
Fikk pris på 5420 for frakt av bilen fra drammen til sortland, går hver uke, ellers ble det 6260 til stamsund, men pga ferien tok det en mnd. Og så lang tid har ikke jeg hehe

#180504  av Andy_Celica

GT4 CS skrev:Han som muligens skal kjøpe bilen min bor i stamsund. Og topp pakninga er gåen på bilen min. Så det er ikke noe sjakk trekk og kjøre fra narvik til stamsund, ikke at jeg helt i farta husker hvor narvik ligger da.
Fikk pris på 5420 for frakt av bilen fra drammen til sortland, går hver uke, ellers ble det 6260 til stamsund, men pga ferien tok det en mnd. Og så lang tid har ikke jeg hehe
Hvis du har tilgang på en annen bil,er det bare å stikke innom noen som leier ut hengere! og dra den på henger!

#180508  av GT4 CS

Har desverre ikke det, koster jo 750kr pr døgn for bilhenger og. OG vil fort bli noen tusen i bensinpenger og. Blir vel til at den blir sendt gjennom firma tenker jeg. Kommer litt an på han som mulig kjøper bilen og.

#180510  av Lilli

Jeg fant ut at å få bilen fraktet opp var det mest gunstige, er jo en del bomringer og ferger og bensinpenger.
Og skal man reise nedover med fly ganske umidelbart blir jo det litt dyrt.
Det billigste blir vel frakt til narvik og at ny eier får lånt seg en henger og henta den.

#180515  av GT4 CS

Er ikke mest stødig i geografi :lol: Men hvor langt er det ifra narvik til stamsund sånn ca da?
Eventuelt fra sortland til stamsund

#180556  av arctic_celi

Du kan også ta kontakt med:
Trond Maukdal fra PS Motor i Narvik(søster selvskap av Hertz Narvik)
Tipper at han vet hvordan han får bilen opp fra drammen området til Narvik billigst.
Siden han har gjordt det X'antall ganger før :)

Her er bilene har har til sags nå (hvis du trenger en ny bil :))
http://www.hertznarvik.no/salg.htm

Tlf til Hertz Narvik:

Telefon 76 94 45 55
Faks 76 94 45 56
Mobil 90 54 62 00

#180800  av GT4 CS

Takker for info folkens. Hørte pluttselig ikke mer fra han som ville ha den. Så spørs om jeg slapp sende bilen. hehe