to alternativer:
- kutt slangen mellom t-vsv og wastegate i to og blokker beggen endene, da får du lavtrykk. Monter enkel mekanisk boost controller for å øke trykket igjen (oppskrift med bilde er postet mange ganger på forumet, søk på boost controller, øke trykk, eller noe slikt).
- finn t-vsv wire som går til ECU, klipp wiren og ta den enden som går i retning av torpedoveggen og koble denne til jord. Da er t-vsv alltid aktivert. ECU ligger i konsollet bak og under stereoen, tilgang fra passasjerens fotbrønn.
husk uansett: t-vsv er en ventil som øker trykket når ECU tillater det. Dette skjer som du vet ikke i 1. og 2. gir, men, det skjer også heller ikke intill en viss driftstemperatur i motor er oppnådd, om det er under ca null grader ute, om bankesensoren registerer tenningsbank. Fjerner du ECU'ens styring av den ventilen så hindrer du også et par sikkerhetsfunksjoner som du bør ta hensyn til, bl.a. ikke skamkjør bilen når motoren er kald, og at om det er kaldt i luften får du høyere turbotrykk enn på en varm sommerdag
