TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fikk feilkode 54 pÃ¥ en st205! og nÃ¥ fikk jeg 52!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #180871  av Andy_Celica

Noen som vet hav denne koden er ?
Sist redigert av Andy_Celica den 16 jun 2006 11:18, redigert 1 gang totalt.

#180874  av maxgets

Lav nivå med kjøleveske i intercooler eller ic pumpa som ikke fungerer..

#180948  av Andy_Celica

Ja har fått fikset det!

Men takker for raskt og bra svar!
 #180949  av Andy_Celica

Andy_Celica skrev:Noen som vet hav denne koden er ?

#181032  av maxgets

kode 52: "KNOCK SENSOR SIGNAL--OPEN OR SHORT IN KNOCK SENSOR SIGNAL "

Sjekk at sensoren sitter ordentlig festet( må feste med riktig moment) og/eller at signalet kommer frem til ecu.. evt. prøv å bytt sensor.

#181051  av cs2451

se topic så ser du at han spør etter kode 54! :?

#181074  av maxgets

cs2451 skrev:se topic så ser du at han spør etter kode 54! :?
Se posten over så spør han om kode 52... les selv før du skal rette på andre =)

#181196  av Andy_Celica

maxgets skrev:kode 52: "KNOCK SENSOR SIGNAL--OPEN OR SHORT IN KNOCK SENSOR SIGNAL "

Sjekk at sensoren sitter ordentlig festet( må feste med riktig moment) og/eller at signalet kommer frem til ecu.. evt. prøv å bytt sensor.
Har bestilt den på toyota, skal prøve å bytte den på onsdag da jeg får den, og se om det blir bra, men for en syk pris, må ut med 1200 kr!

#181222  av kennethx

Andy_Celica skrev:
maxgets skrev:kode 52: "KNOCK SENSOR SIGNAL--OPEN OR SHORT IN KNOCK SENSOR SIGNAL "

Har bestilt den på toyota, skal prøve å bytte den på onsdag da jeg får den, og se om det blir bra, men for en syk pris, må ut med 1200 kr!
hvis du gidder å ohm'e den gamle og den nye og si hva verdi du får, så hadde det vært supert. :)

#181226  av Andy_Celica

kennethx skrev:
Andy_Celica skrev:

hvis du gidder å ohm'e den gamle og den nye og si hva verdi du får, så hadde det vært supert. :)
det skal jeg gjøre! men tror det blir et helvette å bytte den, spesielt når den skal skurs til med moment (37nm)