TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#179608  av grimfer

Jeg hadde store problemer med å unngå å knekke sammen i latter for et par dager siden...

Gikk på Karl Johan, og så at de afghanerne (de er fra Afghanistan, er de ikke?) som driver og sultestreiker, holdt på å henge opp et digert banner der det sto noe sånt som: "VI SULTESTREIKER FORDI..." Og så greide jeg ikke helt å lese mer, for rett ved siden av (med ryggen til), sto det en særdeles velfødd (les: feit) mann og spiste en trippel softis.

Hehe. To tynne afghanere som i svært sakte tempo hengte opp et banner og en diger hvit mann som i raskt tempo slukte softis.

Tror en eller annen samfunnskommentar henger litt i lufta her! :roll:

#179618  av celicat23

Andy_Celica skrev:HAHA, må le :lol:

Gikk nettopp en gutt forbi butikken, Han hadde rosa piratbukser, rosa t-skjorte med svart vest over, og rosa bånd på huet, og det verste er at han gikk skikkelig femi oxo.

HAHA :lol:
Hører mye dårlige unnskyldninger om at "jammen, det er mote" når jeg ser gutter i rosa klær - for ikke å nevne med dame vesker ("nei, det er en manne-veske" yeah fucking right....) - men det er vel kanskje sånn gutter kommer ut av skapet om dagen.

#179619  av celicat23

arctic_celi skrev:
celicat23 skrev:Eeeeeeelsker feriepenger!!! Hadde feriepenger vært en person, så ville det vært angelina jolie. Diiiiiiiiiigg!!!!

Det jeg derimot kunne klart meg uten var alle andre som hadde funnet ut at det var en bra dag og ta ut penger på, og bare lagde kø for å kødde med akkurat meg. Svin, hører dere!!!! SVIN!!!!!!
Du vet hvorfor alle skal ta ut penger sant?
Jeg var en av de som sto i kø jeg også :)

http://www.dagbladet.no/dinside/2006/06/08/468396.html
Er fullstendig klar over det. Men dem er fortsatt noen svin :D

#179835  av jonny on the spot

juhu jeg er ikke fyllesyk, men dama er!!!! MUAHAHAHAHA

#179885  av celicat23

JEG ELSKER SOLA OG VARMEN!!!!! Nå har jeg vært ute i over 6 timer sammenhengende, og rørt meg fra lillestrøm til gardermoen, og tilbake igjen. Jevnlige stopp på bensinstasjoner for å fylle opp med brus og is, og bare kooooooost meg i det utrolig digge været.

Innom hjemme en tur nå, bare for å varme opp en "BIG ONE RESTAURANT" pizza (namme namme namme), og så er det UT IGJEN!!!

DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SOLBRENT MEN BRYR MEG IKKE!!!!!!!!!!!!

#179911  av celicat23

Er ikke redd for å gjenta meg: matt svart mr2 mk3 er fett!
Vedlegg
mattsvartwoohoo2.jpg
mattsvartwoohoo2.jpg (40.68 kiB) Vist 363 ganger
mattsvartwoohoo.jpg
mattsvartwoohoo.jpg (161.36 kiB) Vist 365 ganger

#179919  av sleeper

første helga på lenge jeg ikke har sett 1 min på tv!! bare vært ute i sola og kosa meg! :D

#179940  av Andy_Celica

Sleeper jeg har ikke org ecu, men power fc!

#180181  av Andy_Celica

Nå har jeg fått Sleeper syndromet på bilen min! (lekker olje fra bunnpanna)

#180182  av sleeper

Andy_Celica skrev:Nå har jeg fått Sleeper syndromet på bilen min! (lekker olje fra bunnpanna)
haha... :wink:

#181081  av celicat23

Hvis du lurer på om du er egnet til å være leder i arbeidslivet, så er det en test du kan utføre hjemme for å fastslå dette:

1. Sitt på en stol. Ha en ladet pistol i hånda.
2. Få en kompis til å vifte med hendene rundt annsiktet ditt mens han konstant synger "lufta er for alle, du er en jævla dust". Han må gjøre dette i 1 time.
3. Få enda en kompis til å bare stå og pirke på deg med fingeren og spørre dumme spørsmål.
4. Samtidig som dette pågår, så ha en TV forann deg som viser alle JAMBA tv-reklamene sammenhengende.

Hvis ingen er skutt etter 1 time, da kan du vurdere en lederstilling.

#181082  av ADHD:-)))

celicat23 skrev:Hvis du lurer på om du er egnet til å være leder i arbeidslivet, så er det en test du kan utføre hjemme for å fastslå dette:

2. Få en kompis til å vifte med hendene rundt annsiktet ditt mens han konstant synger "lufta er for alle, du er en jævla dust". Han må gjøre dette i 1 time.
3. Få enda en kompis til å bare stå og pirke på deg med fingeren og spørre dumme spørsmål.
4. Samtidig som dette pågår, så ha en TV forann deg som viser alle JAMBA tv-reklamene sammenhengende.

Hei!
LOL!!!:-)
Her du hatt ein DÃ…RLIG uke eller???:-)

#181086  av jonny on the spot

ADHD:-))) skrev:
celicat23 skrev:Hvis du lurer på om du er egnet til å være leder i arbeidslivet, så er det en test du kan utføre hjemme for å fastslå dette:

Hei!
LOL!!!:-)
Her du hatt ein DÃ…RLIG uke eller???:-)
Skutt noeni det sisste?

#181090  av grimfer

Her er en test du kan ta for å se om du passer til å jobbe i trygdeetaten eller biltilsynet:

Sett deg i en stol med en grovkalibret pistol i hånda. Skyt deg selv i hodet.

Hvis du ikke merker forskjell, kan du jobbe i trygdeetaten eller i biltilsynet.

Hvis du dør, er det ikke så farlig. Du hadde tenkt å ta en jobb i trygdeetaten eller i biltilsynet. I rest my case.

Sorry Celicat, jeg ble så inspirert av innlegget ditt. Håper det ikke gjør noe at jeg stjal fra ideen din.
  • 1
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 1174